در آستانه نهمین سالگرد انقلاب بحرین؛

«ائتلاف جوانان 14 فوریه» بر پایبندی به اهداف انقلاب تأکید کرد

«ائتلاف جوانان 14 فوریه» بر پایبندی به اهداف انقلاب تأکید کرد
پنج‌شنبه 24 بهمن 1398 - 17:19

در آستانه نهمین سالروز انقلاب بحرین، «ائتلاف جوانان 14 فوریه» با صدور بیانیه‎ای، بر پایبندی به اصول و اهداف انقلاب، به‎خصوص پایان دادن به حکومت دیکتاتوری، دستیابی به حق تعیین سرنوشت و مبارزه با رژیم تأکید کرد.

العالم- بحرین

به گزارش العالم به نقل از منامه‎پست، «ائتلاف جوانان 14 فوریه» بحرین در بیانیه‎ای به مناسبت فرا رسیدن نهمین سالگرد انقلاب مردمی بحرین، از پایداری ملت در برابر رژیم حاکم طی این سال‎ها تمجید کرد.

«ائتلاف جوانان 14 فوریه» در این بیانیه به آیت‎الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر برجسته بحرینی و رهبران انقلابی بازداشت شده توسط رژیم آل خلیفه به مناسبت نهمین سالگرد انقلاب تبریک گفته و بر تداوم این جنبش مردمی تا دستیابی به تمامی اهداف و آرمان‎هایش تأکید کرده است.

این ائتلاف با تأکید بر پایبندی به اصول و اهداف انقلاب، به‎خصوص پایان دادن به حکومت دیکتاتوری، دستیابی به حق تعیین سرنوشت، مبارزه با رژیم و برملا کردن ماهیت دروغین آن به جامعه جهانی، با شهدا، بازداشت‎شدگان و کسانی‎که از سوی رژیم حاکم سلب تابعیت شده‎اند، تجدید عهد و میثاق کرده است.

این ائتلاف همچنین در بیانیه خود، بر محوریت قضیه فلسطین تأکید و «معامله ترامپ» را به عنوان طرحی که سردار شهید «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» برای ناکام گذاشتن آن تلاش می‎کردند، ردّ کرده است.

«ائتلاف جوانان 14 فوریه» خواستار افزایش سطح آمادگی‎های مردمی در تمامی شهرها و روستاهای بحرین در آستانه سالگرد انقلاب شده است و از ملت بحرین خواسته به سرکوب مزدوران رژیم، که مورد حمایت آمریکا و انگلیس است، وقعی ننهند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 شاهد خیزش مردمی علیه رژیم بدوی آل‌خلیفه است. انقلابیون خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند. در مقابل، رژیم حاکم با همدستی برخی کشورهای عربی و غربی، این درخواست‌های مشروع ملت بحرین را با مشت آهنین سرکوب می‌کند.

پربیننده ترین خبرها