حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران پس از نماز صبح

حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران پس از نماز صبح
جمعه 25 بهمن 1398 - 12:35

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه یک پیرمرد قدسی را به بهانه توزیع قهوه در میان نمازگزارانی که در چارچوب کمپین "فجر عظیم" در مسجد الاقصی نماز صبح می خواندند، دستگیر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع رسانه ای در قدس اعلام کردند نظامیان رژیم اشغالگر قبل از بازداشت این پیرمرد مانع توزیع قهوه توسط وی شده بودند.

اشغالگران همچنین صبح امروز دو جوان به نام های محمد البکری و بشار نجیب را از خانه شان در قدس قدیمی ربودند.

آنها همچنین برخی از نمازگزاران را به هنگام خروج از مسجد الاقصی در دروازه اسباط و دروازه حطه کتک زدند و عناصر خود را در قدس و در خیابان های منتهی به مسجد الاقصی به حال آماده باش درآوردند.

شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی پیشتر، روز پنج شنبه از مردم دعوت کرده بود با حضور در نماز صبح امروز جمعه در مسجد الاقصی و سایر ماجد فلسطین اشغالی، در کمپین "فجر العظیم" مشارکت کنند.

صبری با اشاره به ضرورت حضور گسترده در نماز صبح در کرانه باختری و بخش اشغال شده فلسطین تأکید کرد که این حضور، وظیفه ای به گردن همه اهالی قدس است که مسئولیت بزرگتری در قبال مسجد الاقصی بر عهده دارند زیرا آنها متولی و امین مقدسات هستند.

صبری اعلام کرد که کمپین فجر العظیم خشم شدید رژیم اشغالگر را برخواهد انگیخت زیرا همه را متوجه مسئولیت خود در قبال دفاع از مقدسات اسلامی خواهد کرد.

صبری افزود: از هر طرحی برای ترغیب نمازگزاران و افزایش تعداد آنها استقبال می کنیم و از خدا می خواهیم اجر و پاداش آنها را محفوظ بدارد. وی همچنین از امت عربی و اسلامی خواست فلسطینی ها را یاری کرده و مساجد را با حضور نمازگزاران و به منظور یاری مسجد الاقصی آباد کنند.

پربیننده ترین خبرها