معاون دبیرکل جمعیت الوفاق: معامله قرن، جنایت قرن است

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق: معامله قرن، جنایت قرن است
شنبه 26 بهمن 1398 - 06:09

معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین گفت: مردم ما به وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضعفین اعتقاد دارند و یقین و اطمینان دارند که در مسیر پیروزی هستند.

العالم-بحرین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی " منامه پُست "، " شیخ حسین الدیهی " جمعه شب در مراسم گرامیداشت قیام ۱۴ فوریه مردم بحرین افزود: مردم بحرین یک خواست عادلانه و به حق و مشروع دارند و آماده اند تا در این مسیر برای تحقق اهداف خود فداکاری کنند.

وی با بیان اینکه مردم بحرین برای دست یابی به حقوق مشروع خود به رویکرد مسالمت آمیزپایبندند، افزود: مردم دارای روح بلند، اراده آهنین و عزم فولادی و برای تحقق اهداف آینده با بصیرت هستند.

معاون دبیر کل جمعیت الوفاق نقش آیت الله " شیخ عیسی احمد قاسم " رهبر برجسته مذهبی را افتخارآمیز دانست و افزود: آنچه در سخنان ایشان خطاب به مردم بحرین به مناسب سالگرد قیام ۱۴ فوریه بیان شد، افتخارآفرین بود.

وی همچنین سلام " شیخ علی سلمان " دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین را به شرکت کنندگان ابلاغ کرد و افزود: ایشان از پشت میله های زندان های رژم آل خلیفه که هزار زندانی سیاسی نگهداری می شوند، به مردم آزادی‌خواه بحرین سلام رساند.

الدیهی تاکید کرد: آنچه از آن "معامله قرن" نام برده می شود، جُرم قرن است که با هدف از بین بردن همه عناصر قدرت، غرور و عزت در امت اسلام مطرح شده است.

وی افزود: بنابر این معامله قرن را باید باطل دانست و هر آنچه که بر باطل استوار باشد، نامعتبر است.

معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین اظهار کرد : استبداد در برخی از رژیم های عرب به نفع رژیم صهیونیست است.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها