کشکول العالم | آمریکا جرثومه فساد روی زمین!

کشکول العالم | آمریکا جرثومه فساد روی زمین!
دوشنبه 28 بهمن 1398 - 21:37

ناظران مسائل منطقه و جهان به خوبی می دانند که تمام جنایات علیه ملتهای جهان به ویژه در غرب آسیا ناشی از سیاست های آمریکا است که ایجاد غده سرطانی رژیم صهیونیستی در منطقه یکی از نتایج همین سیاست هاست.

العالمکشکول

رژیمی که سرزمین فلسطین را غصب و اهالی آن را در سراسر جهان آواره کرده است.

به همین دلیل بود که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس گفت که مستضعفان جهان بدانند که تکیه گاهشان، دژ مستحکمی به نام ایران است که با گذشت زمان استحکام این دژ بیشتر می شود.

وی تاکید کرد که سیاستهای آمریکا برای سلطه بر منطقه و جهان در برابر اراده ملتها با شکست مواجه خواهد شد به همین دلیل فلسطینیان در زمینه مقابله با قرارداد ترامپ باید موضعی بسیار قوی اتخاذ کنند.

با نگاهی به سیاستهای آمریکا در منطقه می توان دریافت که این سیاستها مبتنی بر چپاول منابع منطقه به ویژه نفت آن به منظور تامین منافع واشنگتن است.

به همین دلیل ما شاهد حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای نگه داشتن این غده سرطانی در قلب جهان عربی و اسلامی هستیم.

به این دلیل است که آمریکا از هیچ تلاشی برای حمایت از جنگ ظالمانه آل سعود علیه مردم یمن که برای آزادسازی اراضی شان از اشغال استکباری سعودی عربی و منطقه ای می جنگند، فروگذار نمی کند، چرا که سود سرشاری از فروش سلاح به ائتلاف سعودی کسب می کند.

به همین دلیل است که آمریکا با تمام ملتها و کشورهایی که با سیاستهایش مخالفند، مقابله می کند.

به همین دلیل است که آمریکا کوشید تا معامله ترامپ را بر منطقه تحمیل کند، از جنایات داعش در سوریه و عراق حمایت کرد و برای تحقق منافعش تمام ابزارهای نظامی، سیاسی، دیپلماتیک، اقتصادی، مالی و حتی ترور را مورد استفاده قرار داده است.

سید حسن نصرالله به همین علت، مقاومت در تمام سطوح نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و قضایی را تنها راه نجات جهان عربی و اسلامی از چنگال آمریکا و همپیماناش در منطقه معرفی کرده است چرا که آمریکا مصداق واقعی تروریسم، ددمنشی، سلطه و فساد است.

سید حسن نصرالله در همین راستا تاکید کرد که مقابله با طمع ورزی های آمریکا در منطقه نیازمند آگاهی، شجاعت، ایمان به خدا و تکیه به توانمندی امت است و اینکه ایمان داشته باشیم که آمریکا و اسراییل هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

ابو ایمان

پربیننده ترین خبرها