فشار آمریکا به لبنان برای آزادی جاسوس صهیونیست

فشار آمریکا به لبنان برای آزادی جاسوس صهیونیست
دوشنبه 28 بهمن 1398 - 21:54

فشار به لبنان برای آزادسازی عامر الفاخوری جاسوس رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

العالمکشکول

این جاسوس صهیونیست که به قتل، تلاش برای قتل و شکنجه زندانیان در بازداشتگاه متهم است، سه ماه قبل هنگام نفوذ به خاک لبنان بازداشت شد.

بسیاری معتقدند دستهای پنهان تاکنون مانع گشوده شدن پرونده الفاخوری و تعویق محاکمه وی شده تا جایی که به بهانه آزمایش‌های پزشکی به بیمارستان نظامی لبنان منتقل شده و هنوز به زندان برنگشته است که البته مشخص است که این دستهای پنهان، همان آمریکاست.

نباید فراموش کنیم که جاین شاهین نماینده کنگره آمریکا، اخیرا تهدید کرد که در صورت آزاد نشدن الفاخوری، مقامهای بیروت مجازات خواهند شد.

آمریکا می کوشد صدها مزدور رژیم صهیونیستی را برای اقدام علیه مقاومت و حزب الله به لبنان بازگرداند.

این مشابه همان اقدامی است که آمریکا در عراق انجام داد به این صورت که بعثی های فراری را به عراق بازگرداند و اکنون مردم این کشور شاهد حضور همین نفوذی‌ها در تظاهرات مسالمت آمیز مردمی یا حضور در تلویزیونهایی مانند الشرقیه، الحره، دجله و رافدین هستند که مهمترین هدفشان، ایجاد فتنه، هرج و مرج و خرابکاری در عراق است.

اما این نوع اقدامات، نه فقط به نفع آمریکا نیست بلکه واشنگتن را بیش از پیش در برابر افکار عمومی جهان رسوا می کند و به آنان ثابت می نماید که هدف آمریکا فقط ایجاد فتنه در میان مردم عراق و لبنان از طریق باندهای جوکر آمریکایی [افرادی که در عراق با پوشیدن لباس دلقک ها و با الهام گرفتن از فیلم هالیوودی جوکر اقدام به تخریب اموال عمومی می کنند] و مزدوران رژیم صهیونیستی است.

پربیننده ترین خبرها