نخاله: برخی کشورهای عربی از قلدری و زورگویی آمریکا استقبال می کنند

نخاله: برخی کشورهای عربی از قلدری و زورگویی آمریکا استقبال می کنند
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 15:37

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: از همه بدتر این است که برخی کشورهای عربی از قلدری و زورگویی آمریکا استقبال می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

وی یادآور شد: کسانی که آماده مقاومتند و از حقوق خود کوتاه نمی آیند، حاضر به عقب نشینی در برابر طرح آمریکا نیستند.

نخاله خاطرنشان کرد که کسانی که اهل مطالعه تاریخ هستند، می دانند که تصمیم دولت آمریکا درمورد اعلام طرح موسوم به معامله قرن، ناگهانی و یک باره گرفته نشده است.

وی توضیح داد که سیاست ترور هیچ گاه نمی تواند ملت فلسطین را به کنار گذاشتن حقوق خود وادارد و مقاومت را شکست نخواهد داد، ما به هرگونه عملیات ترور در زمان مناسب پاسخ خواهیم داد و هرگونه تجاوز علیه ملت مان در غزه با مقاومت گسترده و بی سابقه روبرو خواهد شد.

نخاله تصریح کرد که تهدیدات سران دشمن ما را نمی هراسد و هیچ گاه باعث نخواهد شد که تصمیمات دشمنان که موسوم به معامله قرن است را بپذیریم، تهدیدات دشمن همچینین سبب نخواهد شد تا از حقوق تاریخی خود در فلسطین و قدس دست بکشیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت ملت ما همچنان ایمان دارد که فلسطین حق ماست و قدس همچنان قبله ما برای مبارزه و جهاد است.

وی از نیروهای مقاومت خواست تا صفوف خود را یکپارچه کنند و افزود: تصمیم امریکا در خصوص اعلام قدس به عنوان پایتخت صهیونیستها برای ما غافلگیر کننده و ناگهانی نبود. آمریکا خود ناظر و حامی طرح صهیونیستها بوده است و شریک اصلی در این طرح است و در واقع نوک پیکان طرح غربیها در منطقه ماست.

دبیر کل جهاد اسلامی سیاست تداوم هماهنگی امنیتی را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت چگونه از دیگران بخواهیم اسراییل را تحریم کنند در حالی که ما با اسراییل هماهنگی می کنیم و در این خصوص نظریه هایی را نوشتیم و گفتیم که زندگی نوعی گفتگو و مذاکره است؟!

پربیننده ترین خبرها