آخرین اخبار از تحولات میدانی در حومه ادلب و حلب

آخرین اخبار از تحولات میدانی در حومه ادلب و حلب
پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 - 21:50

گزارش ها از آخرین تحولات میدانی در حومه‎های حلب و ادلب حاکی از تداوم درگیری ها میان ارتش سوریه و شورشیان مورد حمایت آنکارا است که مواضع نیروهای سوری در محور النیرب را هدف حملات قرار داده اند و ارتش سوریه در پاسخ، اهداف نیروهای ترکیه را بمباران می کند.

العالم- سوریه

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه، گروه‎های مسلح با پشتیبانی کامل ترکیه، امروز حمله زمینی علیه مواضع ارتش سوریه در منطقه النیرب واقع در حومه ادلب صورت دادند.

خبرنگار العالم افزود، برخی گروههای مسلح تصاویری از کماندوهای ترکیه منتشر کرده‎اند که آنها را در درگیری‎ها با ارتش سوریه در حومه ادلب پشتیبانی می‎کنند.

برخی منابع نظامی اعلام کردند که در مقابل، ارتش سوریه تعدادی از خودروهای زرهی ترکیه را منهدم کرد.

ارتش سوریه همچنان حملات گروه‎های مسلح در اطراف شهرک النیرب در حومه ادلب را دفع می‎کند و گزارش‎ها مبنی بر ورود شورشیان به النیرب و تسلط آنها به بخش‎هایی در آن و همچنین حرکت‎شان به سمت شهرک «سراقب» صحت ندارد.

خبرنگار العالم در عین حال خاطرنشان کرد که درگیری‎ها میان ارتش سوریه و گروه‎های تروریستی تحت حمایت ارتش ترکیه در اطراف النیرب ادامه دارد و این عناصر مواضع نظامی نیروهای دولتی را هدف حملات قرار می‎دهند.

طبق اعلام منابع میدانی در النیرب، حمله تروریست‎ها محدود به اطراف شهرک النیرب است.

یک منبع نظامی نیز اعلام کرد، توپخانه ارتش ترکیه پایگاه‎های ارتش سوریه را با هدف پیشروی نیروهای ویژه این کشور و تانک‎ها به سمت مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی سوریه در ادلب هدف قرار داده است.

ترکیه چند روز پیش عملیاتی را با هدف کنترل بر شهرک النیرب انجام داده است که ارتش سوریه این تلاش آن را خنثی کرد و این شهرک را بازپس گرفت.

پربیننده ترین خبرها