دستیار رییس جمهوری در شعبه اخذ رای: حضور پرشور مردم تحکیم وحدت ملی و مایوس کردن دشمنان است

دستیار رییس جمهوری در شعبه اخذ رای: حضور پرشور مردم تحکیم وحدت ملی و مایوس کردن دشمنان است
جمعه 2 اسفند 1398 - 09:41

دستیار رییس جمهوری در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: حضور پرشور مردم تحکیم وحدت ملی و مایوس کردن دشمنان و امیدوار کردن مردم است و نشان می‌دهد همچنان نشاط سیاسی در کشور ما وجود دارد.  

العالم ـ ایران ـ سیاسی

علی یونسی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای اظهار داشت: تاثیر مشارکت نرم‌ بر همه روشن است و حضور پرشور مردم تحکیم وحدت ملی و مایوس کردن دشمنان و امیدوار کردن مردم است و نشان می‌دهد همچنان نشاط سیاسی در کشور ما وجود دارد.

وی افزود: باید همه مردم در انتخابات شرکت کنند و باید به کسی که علاقمندیم رای دهیم و اگر آن شخص مورد نظر را پیدا نکردیم در اصل مشارکت تردید نکنیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان امروز (جمعه دوم اسفند) در سراسر کشور برگزار می شود.

رای دهندگان برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه و ۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، قم، فارس، خراسان شمالی و خراسان رضوی آرای خود را به صندوق های رای می اندازند.

۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند. واجدان شرایط حق رای در استان تهران، ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها