لاریجانی: تلاش هوشمندانه‌ای برای پاسداری از آرای مردم صورت گرفته است

لاریجانی: تلاش هوشمندانه‌ای برای پاسداری از آرای مردم صورت گرفته است
جمعه 2 اسفند 1398 - 20:37

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از ستاد انتخابات نشان داد تلاش هوشمندانه‌ای برای پاسداری از آرای مردم و همچنین دقت‌نظر برای ارسال با سرعت اطلاعات به ستاد انتخابات صورت گرفته است.

العالم - ایران / سیاسی

«علی لاریجانی» شامگاه جمعه در جریان بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور به خبرنگاران گفت: تلاش هوشمندانه‌ای برای پاسداری از آرای مردم و همچنین دقت نظر برای ارسال با سرعت اطلاعات به ستاد انتخابات صورت گرفته است.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت صیانت از آرا و افزایش سرعت ارسال آرا افزود: امیدوارم برای آینده گام بعدی در شمارش آرا هم انجام شود و لازم است شورای نگهبان همکاری نزدیکی با وزارت کشور در این مورد داشته باشد.

لاریجانی تاکید کرد: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هم گفته‌اند که طراحی‌های لازم برای انجام الکترونیکی رای‌گیری انجام شده است.

وی با اشاره به حضورش در جلسه استانداری قم اظهار کرد: صبح در جلسه ای در استانداری حضور داشتم که در آنجا تمهیدات خوبی برای روز انتخابات در نظر گرفته بودند که مردم با آرامش شرکت کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دو بیمارستان برای کسانی که مشکوک به کرونا هستند را در نظر گرفته اند. چرا که هنوز درگیری با این بیماری زیاد نیست.تصمیماتی هم برای مدارس و تجمعات مردمی گرفته شد و اگر بخواهیم با دقت نگاه کنیم این استان را برای سرمایه‌گذاری بهداشتی باید بیشتر مورد نظر قرار داد.

وی یاد آور شد: امیدواریم هم دستگاه‌ها توجه زیادی به این موضوع داشته باشند و هم مسائل بهداشتی را در رسانه‌ها بیشتر مطرح کنند تا مردم مراقبت بیشتری داشته باشند.

رییس مجلس در پاسخ به پرسش درباره میزان رضایت مردم از اقدامات مجلس دهم گفت: باید نظرسنجی‌ها این موضوع را نشان دهد. کارهایی که مجلس در حوزه قانون‌گذاری انجام داده تدوین قوانین پایه‌ای مهم بوده است. البته برخی رسانه‌ها به خاطر مسائلی کمتر به این موضوع پرداخته می‌شود اما به عنوان کسی که سالیانی در مجلس حضور داشته ام می گویم که در این دوره قوانین پایه‌ای مهمی در مجلس تصویب شده است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها