هشدار جدی جهاد به اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی؛ دستانتان را قطع خواهیم کرد + تصاویر دلخراش

هشدار جدی جهاد به اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی؛ دستانتان را قطع خواهیم کرد + تصاویر دلخراش
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 14:10

جنبش جهاد اسلامی با اشاره به جنایت امروز رژیم صهیونیستی در شرق استان «خان یونس»،‌ این اقدام را «وحشیانه» خواند.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش جهاد امروز (یکشنبه)، با اشاره به جنایت امروز رژیم صهیونیستی ضمن «وحشیانه» خواندن این اقدام تاکید کرد که به رژیم صهیونیستی این اجازه را نخواهد داد رفتارش با دیگر کشورهای عربی را با آنها نیز تکرار کند.

صبح امروز (یکشنبه)، نیروهای صهیونیستی چند جوان فلسطینی را هدف قرار دادند. نیروهای صهیونیستی جنازه شهید فلسطینی را به طرز فجیعی با بلدوزر شکنجه کردند.

به گزارش خبرگزاری «صفا»، جهاد در چند توییت اعلام کرد:‌ «انگشتان روی ماشه ما، انتقام خون شهدا را خواهند گرفت همانطور که پیشتر در بمباران تل‌آویو انتقام گرفتند».

جنبش جهاد درباره هرگونه توجه برای تجاوز به غزه هشدار داد و تاکید کرد «این را جدی خواهیم گرفت. تهدیدات دشمن در بازداشتن مقاومت از برنامه‌هایش راه به جایی نخواهد برد».

این جنبش در ادامه هشدار داد:‌ «دستی را که به سوی جوانان ما دراز شده، همانطور که پیشتر «سرایا القدس» و «مقاومت» انجام دادند،‌ قطع خواهیم کرد. ما هیچ گاه مردم خود را رها نمی‌کنیم».

1

واکنش حماس

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد؛ به گزارش روزنامه «القدس»، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در این خصوص گفت: اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی و شکنجه جسد او در مقابل دیدگان همه، جنایت فجیعی است که [امرزو] به لیست سیاه جنایت‌های این رژیم افزوده شد.

سخنگوی حماس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول این جنایت و تبعات آن خواهد بود.

برهوم در ادامه افزود «این جنایت‌ها و کارشکنی‌ها ملت ما را باز نخواهد داشت و آنها را تسلیم نخواهد کرد بلکه قدرت و ثبات و توسل مردم را به سرزمین‌ و حقوق‌شان دو چندان خواهد کرد. این اقدامات پافشاری ملت در مقابله با اشغال و آن هم با تمام راه‌های موجود،‌ ابزارها و در نهایت تمام اشکال مقاومت افزایش خواهد داد. این اقدامات توان مردم را در دفاع از حقوق و اصول‌شان با تمام قدرت بیشتر بیشتر خواهد کرد هر چند که تعداد قربانیان زیاد باشد».

پربیننده ترین خبرها