لبنانی ها می گویند کینه توزی خطرناک تر از کرونا است!

لبنانی ها می گویند کینه توزی خطرناک تر از کرونا است!
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 22:36

شبکه‎های اجتماعی در لبنان اخبار مقدماتی شبکه تلویزیونی «ام تی وی»، که نزدیک به حزب «القوات اللبنانیه»- وابسته به «سمیر جعجع» است- را به سخره گرفته‏‎اند.

العالم - لبنان

این اخبار مقدماتی، ایران را مسئول رسیدن ویروس کرونا به لبنان خوانده و گفته است (گویا لطف ایران به لبنان و لبنانی‎ها کافی نبود پس ویروس کرونا را به ما رساند تا هواداری خود را به ما نشان دهد. متشکریم ایران. آیا همکاری میان کشورها اینگونه است؟ آیا این همان حمایتی است که وعده‎اش را به لبنانی داده‎ای.)

از میان توییت‎هایی که منتشر شده است به موارد ذیل اشاره می‎کنیم:

«اخبار مقدماتی تحقیرآمیز تلویزیون فرقه‎گرا. سوال این است که اگر هواپیمایی از عربستان سعودی یا ایالات متحده و یا هر کشور دیگری وارد لبنان می‎شد آیا همان حرف‎ها زده می‎شد؟ خداوند لبنانی‎ها و ایرانی‎ها و تمام ملت‎ها را از هر سرطانی حفظ کند. وبای فکری یا وبای بدنی.»

«اخبار مقدماتی ام تی وی با هدف جلب رضایت سعودی است که می‎گوید برای طولانی شدن عمرت، تو پرداخت کن ما با تو هستیم!»

«ویروس کرونا که در لبنان دیده شد همزمان با آن، سطح حقارت، بدبینی و سهلانگاری در رسانه‎های سعودی نیز برملا شد.»

«نویسنده اخبار مقدماتی ام تی وی باید برکنار شود؛ این زبانی تحریک‎آمیز، کینه‎توز و نفرت‌برانگیزی است که خطرناک‎تر از کرونا است.»

«کسی که این اخبار مقدماتی را نوشته، کرونا است... کینه خطرناک‎تر از وبا است.»

«این، کینه و نژادپرستی بی‎سابقه‎ در زمانی‎ است که بسیاری از مردم در مقابل بیماری‎ای که فقط تعداد معدودی از کشورها از آن در امان هستند، ابراز همدردی می‎کنند.»

«بدتر از کرونا اخبار مقدماتی ام تی وی است که نوعی مریضی خطرناک و بسیار خطرناک محسوب می‎شود.»

«هنگامی که اخبار مقدماتی ام تی وی بیشتر شبیه ویروس بیمارگونه و شرور تبدیل می‎شود انسان اهمیت اخلاق و انسانیت را متوجه می‎شود. این کشور مملو از این احمق‎های نژادپرست، کینه‎توز و ویروس‎گونه است.»

«آیا رسانه‎ها به این سطح از پوچی تنزل پیدا کرده‎اند؟ این توهینی تحقیرآمیز است.»

علی مولایی

پربیننده ترین خبرها