الزهار: جنایت‌های رژیم اشغالگر ثمره عادی‌سازی است

الزهار: جنایت‌های رژیم اشغالگر ثمره عادی‌سازی است
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 11:18

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تأکید کرد که جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین ثمره عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با این رژیم است.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی حماس گفت که جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در شرایط کنونی کشورهای عربی و بین‌المللی هرگز پایانی ندارد و این جنایت‌ها تا زمانی که هیچ کس با آن مقابله نکند، هر روز استمرار خواهد داشت.

الزهار در مصاحبه با وبگاه «العربی‌الجدید» گفت که «ممکن نیست کشورهای عربی که با اسرائیل متحد شده و از آن حمایت مالی به عمل می‌آورند، به آن بگویند که دست از این جنایت و تجاوزات بردارد، رژیم اشغالگر از این کشورها برای ارتکاب جنایت و تشدید حملات علیه فلسطینیان ،نقض حقوق ملی و هتک حرمت مقدسات اسلامی آن‌ها چراغ سبز دریافت کرده است».

وی افزود که آخرین مورد این جنایت‌ها، به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی و بی‌احترامی به پیکر او در مرز نوار غزه در روز یکشنبه(دیروز) بود که این امر چهره واقعی رژیم اشغالگر و جنایت‌های آن در برابر جهان را نشان داد اما جهانیان همچنان اصرار دارند این تجاوزات را نادیده گرفته و دست به هیچ اقدامی برای توقف این جنایت‌ها نمی‌زنند.

روز یکشنبه (دیروز) نظامیان صهیونیست در شرق شهرک عبسان الجدیده واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه یک جوان فلسطینی را به شهادت رسانده و با بی‌احترامی به پیکر این شهید آن را با بولدوزر به منطقه مرزی منتقل کردند.

الزهار به رژیم صهیونیستی درباره استمرار ارتکاب چنین جنایت‌هایی علیه فلسطینیان هشدار داد و تأکید کرد که این امر بر وضعیت امنیتی نوار غزه و اطراف آن تأثیر خواهد داشت.

این عضو برجسته حماس افزود که طرح آمریکایی «معامله قرن» به منزله اعطای «کارت سفید» به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایت‌ها و تجاوزات بیشتر علیه فلسطینیان بدون مخالفت کشورهای عربی، اروپایی و حتی موسسات بین‌المللی، حقوقی و بشردوستانه بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها