رژیم بحرین و صهیونیست ها دو روی یک سکه اند

رژیم بحرین و صهیونیست ها دو روی یک سکه اند
يکشنبه 11 اسفند 1398 - 18:51

نظام خلیفه ای چمبره زده بر سینه مردم بحرین با حمایت قدرت اشغالگران سعودی، نسخه ای برابر اصل رژیم صهیونیستی نژادپرست در فلسطین اشغالی است.

العالم كشكول

این رژیم در سرکوب آزادگان بحرین با روش های صهیونیست ها پس از ایمنی در برابر پاسخ دهی که ناشی از افتادن در آغوش صهیونیست جهانی است، روش های مختلفی را انجام می دهد.

اقدامات نادری مانند اعدام کودکان و سلب تابعیت شهروندان بحرینی اصیل و تبعید علما و متفکران و سیاستمداران به خارج از کشور و اخراج کارمندان از اداراتشان و کارگران از کارگاهشان و دانشجویان از دانشگاه ها و مدارسشان به دنبال پیشینه های طائفی و محرومیت زندانیان از دارو درمان و شکنجه فعالان خانم وآقا بدون ارتکاب عملی که حتی مستحق یک روز حبس باشند. این اقدامات و دیگراقدامات یکی از نشانه های نظام خلیفه ای است.

امروز نبوغ نظام خلیفه ای نژادپرست در انجام اقدامات حقیرانه ای است که فقط از آدم های کثیف سر می زند.به عنوان نمونه "کلثم الحایکی " نماینده بحرین از اقدام کارمندان وزارت مسکن خبر داد که از همسران زندانیان سیاسی خواسته برای به جریان انداختن درخواست های مسکن اشان ، از همسرانشان طلاق بگیرند.

این نماینده هم چنین اعلام کرد "باسم الحمر" وزیر مسکن که خود را در مقام یک مسئول قانون گذار،قضائی و اجرایی می داند به کارمندان وزارت مسکن دستور داده تا همسران محکومین در مقابل اجرای درخواستشان ، از همسرانشان طلاق بگیرند.

این هم نمونه ساده ای از اقدامات غیرانسانی و غیر اخلاقی نظام خلیفه ای علیه مردم مظلوم بحرین است که نفاق غرب و امریکا را درباره حقوق بشر و احترام به آزادی ها و کرامت انسانی نیزنشان می دهد .

این همان نظام خلیفه ای است که این رفتارهای زشت را انجام می دهد اما ازحمایت نامحدود غرب منافق برخوردار است فقط به این دلیل که این خاندان بیچاره ، بحرین را به جولانگاه صهیونیست جهانی تبدیل کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها