افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در الجزایر

دوشنبه 12 اسفند 1398
10:18
افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در الجزایر وزارت بهداشت الجزایر از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

العالم - آفریقا

به گزارش روسیا الیوم، وزارت بهداشت الجزایر اعلام کرد که افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور افزایش یافته اند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت الجزایر اعلام کرد که یک زن و دخترش به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

این وزارتخانه اعلام کرد که هنوز علائم بیماری کرونا در این دو فرد مذکور نمایانگر نشده و آنها تحت قرنطینه قرار گرفته اند.

با اضافه شدن این دو شهروند الجزایری تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به سه نفر افزایش یافت.

درحال حاضر بسیاری از کشورهای جهان به ویژه کشورهای خاورمیانه با ویروس کرونا درگیر هستند.

مهر

0% ...

آخرین اخبار

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود


قالیباف وارد تهران شد


تفاهمنامه ایران و آمریکا چگونه دست رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان بست


بازگشت اهالی شهرک حبوش در جنوب لبنان به رغم ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها


دادگاه نتانیاهو پس از ۱۷ ماه به پایان رسید


اردوغان: "اسرائیل" با کوچکترین چشم‌انداز صلح در منطقه مخالفت می‌کند


لو پن: ایران قدرتمند از گذشته از جنگ خارج شد