جنبش فتح: نتایج انتخابات اسرائیل نشان‌دهنده طرز تفکر استعماری است

جنبش فتح: نتایج انتخابات اسرائیل نشان‌دهنده طرز تفکر استعماری است
چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 13:41

سخنگوی رسمی جنبش «فتح» فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی به وضوح بیانگر طرز تفکر استعماری این رژیم است.

العالم - فلسطین اشغالی

«حسین حمایل» سخنگوی رسمی جنبش «حماس» در بیانیه‌ای امروز (چهارشنبه) با اشاره به برگزاری انتخابات در سرزمین‌های اشغالی، اعلام کرد که نتایج این انتخابات به وضوح بیانگر طرز تفکر استعماری رژیم صهیونیستی است.

سومین دور انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در یازده ماه اخیر دوشنبه هفته جاری برگزار شد و روزنامه «هاآرتص» لحظاتی دیروز اعلام کرد که با شمارش ۸۹.۷ درصد آراء، حزب «لیکود» به ریاست بنیامین نتانیاهو ۳۶ کرسی، حزب «آبی‌سفید» به ریاست «بنی گانتز» ۳۲ کرسی، لیست مشترک عربی ۱۵ کرسی و حزب «شاس» ۱۰ کرسی به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری «وفا»، در این بیانیه آمده است که پیشگامی حزب تندروی «لیکود» به وضوح نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی جامعه خود بیش از پیش را به سوی رفتار افراط‌گرایانه سوق داده است.

سخنگوی رسمی جنبش فتح تاکید کرد که این نتایج آشکارا نشان می‌دهد که آن کسی که به رژیم صهیونیستی حکم می‌راند و به افکار عمومی جهت می‌هد در واقع همان رفتار شهرک‌نشینان است که برساخته از سرکوب، قتل و تجاوز به ملت فلسطین می‌باشد.

حسین حمایل در ادامه تاکید کرد که نتایج انتخابات رژیم اشغالگر هر چه باشد، مردم فلسطین باز هم به مقاومت و رسوا کردن اقدامات آنها چه در سطح بین‌المللی و چه در سطح مردمی ادامه خواهند داد.

حمایل با اشاره به تعداد کرسی‌های «فهرست عربی» گفت که این نتیجه به خوبی نشان می‌دهد که ملت فلسطین در اراضی «۴۸» همچنان بر سرزمین‌های خود پافشاری می‌کنند.

اراضی ۴۸ مناطقی است که رژیم صهیونیستی آن را در سال ۱۹۴۸ به اشغال خود در آورد و سازمان ملل آن را اشغالی می‌داند.

فارس

پربیننده ترین خبرها