گزارش اختصاصی العالم از از بزرگراه بین المللی حلب – لاذقیه + فیلم

يکشنبه 18 اسفند 1398 - 14:04

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه گروه های تروریستی بارها آتش بس را در چندین محور در حومه غربی حلب نقض کرده اند.

العالم - سوریه

حسام زیدان، خبرنگار العالم در گزارشی اعلام کرد تروریست های جبهه النصره مواضع ارتش سوریه و نیروهای مردمی در شهرک شیخ عقیل و منطقه جمعیه الامین در حومه غربی حلب را هدف حمله های خمپاره ای قرار دادند.

خبرنگار العالم در سوریه همچنین تأکید کرد که تروریست ها دیشب مواضع ارتش سوریه را در محور بلده حزارین هدف قرار دادند... ارتش سوریه نیز در مقابل مواضع تروریست ها را در ارتفاعات شهرک حزارین، مبدأ حمله تروریست ها، موشک باران کردند.

وی خاطرنشان کرد این منطقه صحنه درگیری بین ارتش سوریه و تروریست های جبهه النصره است. تروریست ها تا این لحظه به آتش بس در منطقه حومه غربی حلب و حومه ادلب پایبند نبوده اند.

وی همچنین تصریح کرد که ارتش سوریه اعلام کرده است که آماده تلافی هر گونه حمله تروریست های النصره در زمان آتش بس است.

به گزارش خبرنگار العالم که این گزارش را از بزرگراه بین المللی حلب – لاذقیه در منطقه معره النعمان ارسال کرده است، این منطقه پس از پاکسازی توسط ارتش سوریه، شاهد نقل و انتقال خودروهای اهالی و شرکت های اتوبوس رانی است و حرکت طبیعی به منطقه برگشته است. بزرگراه بین المللی نیز به طور کامل بازگشایی شده است. همچنین ارتش تسهیلات فراوانی را برای تضمین نقل و انتقال خودروها و اتوبوس ها فراهم کرده است.

همزمان دوربین العالم با گردش در منطقه معره النعمان، گزارشی را از ویرانی های گسترده در این منطقه تهیه کرده است. گروه های تروریستی در زمان اشغال این منطقه، آن را ویران کردند و به منظور جلوگیری از پیشروی ارتش، از شهروندان عادی به عنوان سپر انسانی استفاده کردند.

پربیننده ترین خبرها