افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سرزمین‌های اشغالی به 50 نفر

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سرزمین‌های اشغالی به 50 نفر
سه شنبه 20 اسفند 1398 - 12:44

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در سرزمین‌های اشغالی به پنجاه نفر افزایش یافته است که این مسئله باعث به تعلیق درآمدن سفرهای بین‌المللی از فلسطین اشغالی شد.

العالم- فلسطین اشغالی

وبگاه خبری «i24» دوشنبه شب، به نقل از وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هشت تن دیگر در سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که با احتساب این تعداد شمار مبتلایان به ۵۰ نفر افزایش پیدا کرد.

به دنبال این افزایش،‌ پروازهای بین‌المللی نیز در فلسطین اشغالی به حالت تعلیق درآمد.

وبگاه خبری شبکه «عربی 21» به نقل از مقامات صهیونیستی گزارش کرد که از هفته آینده تا پایان ماه مارس، تمام افرادی که به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کنند، به مدت ۱۴ روز باید در قرنطینه باشند.

به دنبال این تصمیم، دو شرکت هواپیمایی صهیونیستی به نام‌های «سیرایر» و «ارکیع» پروازهای بین‌المللی خود را لغو کردند.

یک مقام مسئول در وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز از صهیونیست‌ها خواست که هرچه سریعتر به سرزمین‌های اشغالی باز گرداند و گفت که در صورت بسته شدن فرودگاه‌ها بازگشت به امری «پیچیده» مبدل خواهد شد.

در همین خصوص، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه این تصمیم برای حفظ اقتصاد رژیم صهیونیستی گرفته شده است، گفت: «این تصمیم دشوار است؛ اما برای حفظ سلامت مردم که مهم‌ترین مسئله است، ضروری است».

پیشتر،‌ معاون مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که این امکان وجود دارد، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ده‌ها هزار نفر برسد .

فارس

پربیننده ترین خبرها