سایه ای که دست از سر ترامپ بر نمیدارد!

سایه ای که دست از سر ترامپ بر نمیدارد!
شنبه 24 اسفند 1398 - 23:12

آمریکا در تاریخ خود دولتی احمق تر از دولت دونالد ترامپ به خود ندیده است که ارتش آمریکا را به ارتشی مزدور تبدیل کرده که در ازای دریافت پول در خدمت رژیم های مستبد، مرتجع و قبیله ای مانند عربستان سعودی و امارات متحده عربی است و یا بنا به دستور صهیونیسم جهانی که بر مراکز تصمیم گیری آمریکا سیطره دارد، در خدمت رژیم صهیونیستی است.

العالم – عراق

جنایت شنیع ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و یاران پاکشان در اطراف فرودگاه بغداد که توسط ترامپ تروریست انجام شد، نشان دهنده خباثت، بزدلی و حماقت دولت ترامپ است چرا که ترامپ در واقع این اقدام را برای جلب رضایت نتانیاهوی کوک کش ریاض و ابوظبی انجام داد.

در این میان احمقهایی مانند پومپئو و پنس که ترامپ را احاطه کرده اند، این توهم را داشتند که نه تنها بابت این جنایت هیچ بهایی نمی پردازند بلکه به خاطر آن از حکام رژیمهای عرب خلیج فارس و صهیونیسم جهانی جایزه نیز دریافت می کنند.

حماقت دولت ترامپ به حدی است که مسئولانش فکر می کردند این دو فرمانده شهید، مانند بن لادن و الظواهری ساخته و پرداخته سازمان سیا هستند و هر وقت که بخواهند آنان را از میان برمی دارند و با گذشت زمان مردم آنان را فراموش خواهند کرد.

گویا سردسته احمقهای کاخ سفید که دستور ترور این دو فرمانده مجاهد را صادر کرد، فراموش کرده که حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از بزرگترین فرماندهان محور مقاومت بودند.

محوری که تمام منطقه خاورمیانه را درنوردیده، مخالف سلطه آمریکا و صهیونیسم جهانی بوده و نماینده خواست ملتهای عربی، اسلامی و تمام ملتهایی است که می خواهند از چنگال تروریسم آمریکایی و تکفیری رهایی یابند.

ترامپ بداند که محور مقاومت انتقام خون این دو شهید را دیر یا زود خواهد گرفت و ترامپ بهایی گزاف به خاطر این جنایت خواهد پرداخت و وقتی خواهد فهمید که چه جنایت پلیدی مرتکب شده که دیگر کار از کار گذشته است.

پربیننده ترین خبرها