دیدار سفیر ایران با رئیس مجلس شورای عمان

دیدار سفیر ایران با رئیس مجلس شورای عمان
يکشنبه 25 اسفند 1398 - 17:22

سفیر ایران در مسقط با رئیس مجلس شورای عمان دیدار و درباره مناسبات دوجانبه، همکاری‌های پارلمانی و آخرین وضعیت شیوع کرونا گفتگو کرد.

العالم - ایران / سیاسی

در پی گفتگوی تلفنی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با «شیخ خالد المعولی» رئیس مجلس شورای عمان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، امروز (یکشنبه) ۲۵ اسفندماه برای پیگیری توافقات روسای مجالس دو کشور با رئیس مجلس شورای عمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات روابط دوجانبه به خصوص در زمینه پارلمانی و کمیته‌های دوستی دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در دو کشور نیز مورد بررسی قرار گرفت و سفیر جمهوری اسلامی ایران از همکاری طرف عمانی در این زمینه قدردانی کرد.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اخیرا در گفت‌وگوی تلفنی با خالد المعولی رئیس مجلس عمان پیرامون مسائل منطقه‌ای بحث و تبادل نظر کرد.وی در این گفتگو اقدامات انجام گرفته از سوی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مبارزه با انتشار ویروس کرونا را تشریح کرد و افزود: همکاری‌های بیشتر بین دو کشور و تبادل تجارب در این بخش می‌تواند از گسترش این ویروس جلوگیری کند.

لازم به ذکر است سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران سه‌شنبه ۲۰ اسفند از انتقال نخستین گروه از شهروندان بحرینی جامانده در ایران در پی شیوع ویروس کرونا و لغو پروازها در نتیجه اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده با وزارت خارجه سلطنت عمان خبر داد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها