فروش کیت‌های تشخیص کرونا به رژیم صهیونیستی توسط شیخ‌نشین‌ها

فروش کیت‌های تشخیص کرونا به رژیم صهیونیستی توسط شیخ‌نشین‌ها
پنج‌شنبه 29 اسفند 1398 - 20:04

مسئولان اسرائیلی اعلام کردند که سازمان جاسوسی این رژیم از برخی کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس دستگاه‌های تشخیص ویروس کرونا خریداری کرده است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از رویترز، رسانه‌های عبری‌زبان به نقل از مسئولان صهیونیستی اعلام کردند که موساد 100 هزار کیت تشخیص ویروس کرونا را از کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس خریداری کرده است. به گفته منابع مذکور، این کشورهای عربی تل‌آویو را به رسمیت نشناخته‌اند ولی با توجه به چالش‌های امنیتی منطقه‌ای مانند ایران، با اسرائیل در سطح پایینی هماهنگی می‌کنند.

دفتر "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل نیز بدون ارائه چنین جزئیات ماجرای وارد کردن کیت‌های تشخیص کرونا در بیانیه‌ای اعلام کرد: موساد و آژانس‌های دیگر تجهیزات لازم و ضروری را به منظور مقابله با بحران کرونا از خارج وارد کرده‌اند.

آژانس‌های جاسوسی و امنیتی اسرائیل زیر نظر دفتر نخست‌وزیر فعالیت می‌کنند. واردات تجهیزات پزشکی در بحبوحه شیوع بحران کرونا در سراسر جهان، سوالاتی را در مورد نقش یک سازمان جاسوسی در فرآیندی دیپلماتیک به وجود می‌آورد.

عملیات موساد برای واردات کیت‌های آزمایش کرونا ظاهرا به اندازه‌ای مخفیانه صورت گرفته که" یسرائیل کاتس" وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی بی‌اطلاعی نسبت به این موضوع شده و در گفت‌وگو با رادیو ارتش اسرائیل اظهار داشت: "من هم همانند شما از این گزارش آگاه شدم."

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین شغالی 529 نفر است.

پربیننده ترین خبرها