شمار مبتلایان به کرونا در لبنان به ۲۴۸ نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در لبنان به ۲۴۸ نفر رسید
يکشنبه 3 فروردين 1399 - 22:12

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار مبتلایان کرونا در این کشور به ۲۴۸ نفر رسیده است.

العالم ـ لبنان

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، وزارت بهداشت لبنان روز یکشنبه خاطرنشان کرد که از روز گذشته (شنبه) تا امروز (یکشنبه) ۱۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است.

حسان دیاب نخست وزیر لبنان شنبه شب در خصوص آخرین اقدامات در مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور گفت که ارتش و دستگاه‌های امنیتی برای اجرای قرنطینه و جلوگیری از خروج شهروندان از منازل جز در موارد ضروری وارد عمل شدند.

دیاب افزود: از تمام نیروهای امنیتی می‌خواهم که برای جلوگیری از شیوع کرونا در ممانعت از خروج افراد از منازل شدت عمل بیشتری داشته باشند.

وی با بیان این که تدابیر دولت لبنان متناسب با روند شیوع کرونا در لبنان و جهان شدت خواهد یافت، اضافه کرد: اقدامات دولت تا کنون برای جلوگیری از شیوع کرونا موفق‌آمیز بوده است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که از چین شیوع یافته، بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت کرده و اکنون بیش از ۱۴۰ کشور را درگیر کرده است.

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر ۲۰۱۹ در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها