افزایش چشمگیر شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا

سه شنبه 5 فروردين 1399
20:32
افزایش چشمگیر شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در بین نظامیان این کشور طی چهار روز اخیر دو برابر شده است.

العالم _ آمریکا

به نقل از شبکه خبری فاکس‌نیوز، پنتاگون روز سه‌شنبه اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بین نیروهای نظامی این کشور طی چهار روز اخیر دو برابر شده است.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی پنتاگون، تنها در 24 ساعت گذشته 41 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در نیروهای نظامی آمریکا شناسایی شده و شمار مبتلایان اکنون به 174 نفر رسیده است.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، آمریکا در حال حاضر جزو مهم‌ترین کانون‌های شیوع ویروس کرونا در جهان به شمار می‌رود. تاکنون بیش از 46 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند که از بین آنها بیش از 580 نفر جان باخته‌اند.

تسنیم

0% ...

آخرین اخبار

پیروزی نامزد فلسطینی‌الاصل در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات‌ آمریکا


تهران آماده مذاکره برای تأمین نفت مورد نیاز مالزی


اسناد جنایات جنگ اخیر به نهادهای بین‌المللی ارائه شد


فرار از پنتاگون؛ استعفای فرمانده دیگری از ارتش آمریکا


پزشکیان: برای معماری جدید امنیتی، دست دوستی به سوی کشور‌های اسلامی دراز می‌کنیم


قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است


خودداری افسران لبنانی از گرفتن عکس با هیأت اسرائیلی


بازی جدید نتانیاهو برای فرار از سقوط و تعویق انحلال کنست


عمان از ایجاد یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز خبر داد


رونمایی از پرچم‌های کرنر به یاد شهدای میناب