افزایش چشمگیر شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا

سه شنبه 5 فروردين 1399
20:32
افزایش چشمگیر شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در بین نظامیان این کشور طی چهار روز اخیر دو برابر شده است.

العالم _ آمریکا

به نقل از شبکه خبری فاکس‌نیوز، پنتاگون روز سه‌شنبه اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بین نیروهای نظامی این کشور طی چهار روز اخیر دو برابر شده است.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی پنتاگون، تنها در 24 ساعت گذشته 41 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در نیروهای نظامی آمریکا شناسایی شده و شمار مبتلایان اکنون به 174 نفر رسیده است.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، آمریکا در حال حاضر جزو مهم‌ترین کانون‌های شیوع ویروس کرونا در جهان به شمار می‌رود. تاکنون بیش از 46 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند که از بین آنها بیش از 580 نفر جان باخته‌اند.

تسنیم

0% ...

آخرین اخبار

عمان از ایجاد یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز خبر داد


رونمایی از پرچم‌های کرنر به یاد شهدای میناب


جزئیات اقتصادی تفاهم‌نامه ایران و آمریکا از زبان رئیس‌ بانک مرکزی


برگزاری نشست وزرای نفت و انرژی بریکس در هند


برخلاف ادعاها؛ ناتو رسماً همکاری با آمریکا علیه ایران را پذیرفت!


اظهارات جنجالی تاکر کارلسون درباره نقش اسرائیل در آینده اروپا


سازمان ملل خواستار پایبندی همه طرف‌ها به آتش‌‍بس در لبنان شد


وزیر نفت عازم هند شد


توافق ایران و عمان برای مدیریت ناوبری در تنگه هرمز+فیلم


رژیم صهیونیستی در تدارک عقب‌نشینی از مناطق جنوب لبنان