کشف مهمات و سلاح های به جا مانده از تروریست ها در حومه دمشق+عکس

کشف مهمات و سلاح های به جا مانده از تروریست ها در حومه دمشق+عکس
سه شنبه 5 فروردين 1399 - 21:41

طرفهای ذیربط سوریه هنگام پاکسازی مناطق آزادشده، مقادیر زیادی سلاح و ذخایرِ به جا مانده از تروریست ها و موادمخدر قاچاق شده در حومه دمشق و منطقه جنوبی کشف کردند.

العالم ـ سوریه

یک منبع در طرفهای ذیربط تاکید کرد که هنگام پیگیری های امنیتی با همکاری اهالی شهر دوما، اطلاعاتی دال بر وجود سلاح و ذخایر در کشتزارهای دوما در منطقه کرم رصاص نزدیک بزرگراه دمش ـ حمص به دست آمد. نیروهای امنیتی در محل حاضر شدند و گودالی به عمق دومتر کشف کردند که در آن 40 صندوق تیربار و 5 صندوق بمبهای متنوع دیدند.

این منبع توضیح داد که مقادیری تفنگ و تیربار و آر پی جی و موشکهای کونکورس و سلاح های دیگری در منطقه جنوبی ضبط و مصادره شد.

این منبع همچنین تصریح کرد که طرفهای ذیربط عملیات قاچاق مقادیر زیادی مواد مخدر در یکی از مناطق مرزی را ناکام گذاشتند و قاچاقچیان دستگیر شدند.

یگان های ارتش هنگام انجام عملیات پاکسازی در طول مناطق آزادشده از تروریسم، دهها تونل و انبارهای سلاح و ذخایر کشف کردند و این علاوه بر مقادیر زیادی ابزارها و تجهیزات و مقر های کنترل و فرماندهی که تروریستها از آنها برای یورش به مناطق امن و ایستهای نظامی ارتش سوریه استفاده می کردند.

پربیننده ترین خبرها