رییس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران:

۷۰ درصد تختهای بیمارستانی تهران به مبتلایان کرونا اختصاص دارد

۷۰ درصد تختهای بیمارستانی تهران به مبتلایان کرونا اختصاص دارد
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 12:26

رییس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران با تاکید بر این که مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش میزبان بیمارانی است که از بیمارستان ترخیص و خطر پذیری انها تمام نشده است، گفت: ۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی تهران به مبتلایان کرونا اختصاص دارد.

العالم ـ ایران ـ علمی

«علیرضا زالی» روز چهارشنبه در افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات و خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس کرونا گفت: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در تهران ارتش جمهوری اسلامی ایران با سخاوت تمام تجهیزات درمانی و بهداشتی مورد نیاز را در اختیار ما قرار داد.

رییس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران افزود: در حال حاضر ۱۷۳۶ تخت در اختیار ما در مبارزه با کرونا در تهران قرار دارد.

زالی اظهار کرد: ۷۰ درصد تختهای بیمارستانی تهران به کرونا اختصاص دارد و بیمارستان هجرت و بعثت ارتش در حال ارایه خدمات به بیماران کرونا است. این بیمارستان ها در ردیف بیمارستان های برتر کشور هستند.

وی با اشاره به افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش گفت: شاهد ارایه خدمات مهم بیمارستانی در این مرکز هستیم و این مراکز نشاندهنده سیاق جدید و خلاقانه در ارایه خدمات پزشکی و درمانی است.

زالی افزود: این مجتمع پذیرای بیمارانی است که از بیمارستان ترخیص شده اما امکان خطرپذیری آنها به پایان نرسیده و امکان رفتن به منزل را ندارند.

رییس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران اظهار کرد:طرح بسیج غربالگری با مشارکت بسیج و نیروهای مسلح موجب بیماریابی جدید می شود و موجبات تشخیص بیماران را در شرایط اولیه بیماری کرونا فراهم می کند که البته به شرط مثبت بودن آزمایش می توان شرایط بستری انها را فراهم کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها