اهداف آمریکا از ادامه تحریم ها علیه ایران چیست؟

اهداف آمریکا از ادامه تحریم ها علیه ایران چیست؟
شنبه 9 فروردين 1399 - 17:50

آمریکا با شیوع ویروس کشنده کرونا در ایران، همچنان  به تحریم های اقتصادی خود علیه ملت ایران ادامه می دهد این در حالی است که درخواستهای بسیاری برای رفع تحریم ها به عنوان یک اقدامی انساندوستانه ادامه دارد بدون آنکه این درخواستها گوش شنوایی از جانب آمریکا داشته باشد.

العالم ـ ایران / سیاسی

محققان سیاسی می گویند که آمریکایی ها امروز با تمام کشورهایی که خطری برای نفوذ آنها هستند، مبارزه می کنند و در راس این کشورها ایران قرار دارد؛ آنها تاکید می کنند که این امر نشان می دهد که این نظام سرمایه داری نظامی خبیث و قاتل و خونین است.

آنها افزودند که در سایه مبارزه با ویروس کرونا توسط تمام جهانیان، یک ائتلاف متشکل از آمریکایی‌ها اسراییلی‌ها اعراب مرتجع برای ابقای تحریم ها علیه ایران تشکیل شده است و این به رغم آمار فوت شدگان و مبتلایان به این ویروس در این کشور است.

محققان سیاسی همچنین با انتقاد از بهره برداری ترامپ و متحدانش از ویروس کشنده، تاکید کردند که دولت آمریکا بر پایه کشتار و قتل 7 هزارسرخپوست از طریق طاعون تشکیل شده است. حال که چنین کشوری با این شیوه تاسیس می شود، چگونه جهانیان می توانند آن را باور داشته باشند؟

محققان همچنین می گویند که دولت ترامپ به گونه ای رفتار می کند گویی که در یک اتاق بسته و به دور از جهانیان بسر می برد و تصمیم می گیرد هر آنچه را که به نفع خودش است انجام دهد بدون آنکه دیگر طرفها و شرایط آنها را در نظر بگیرد. آنها تاکید کردند که جهان امیدی به واکنش مثبت از سوی دولت آمریکا در خصوص تغییر سیاستهای شتابزده اش ندارد.

فعالان در حزب کارگران انگلیس درواکنش به تداوم تحریم های امریکایی به ایران در سایه شیوع ویروس کرونا اظهار داشتند که جهان امروز چهره بسیار زشت و پلید از دولت آمریکا در سوء استفاده از وضعیت سلامت جهان برای اجرای سیاستهای خود می بیند. آنها افزودند که برخی درخواستها در داخل آمریکا امروز خواستار رفع تحریم ها علیه ایران در این شرایط هستند.

پربیننده ترین خبرها