شباهت های کرونا و بن سلمان

شباهت های کرونا و بن سلمان
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 16:15

نزدیک به یکماه ونیم است که ویروس کرونا بلای جان تقریبا کل عالم شده است، اندکی دقت نشان می دهد که کرونایی بنام بن سلمان حالا 6 سال است که بلای جان یمنی ها شده و نزدیک سه سال است که مردم سعودی را درخوف از خود نگه داشته است اما مشابهت های این دو ویروس در چیست.

العالم _ عربستان سعودی

-ویروس کرونا صغیر و کبیر ندارد و به همه حمله می کند و تلاش می کند تا همه را از پای درآورد. بن سلمان نیز در یمن به همه اعم از پیر و جوان و کودک حمله می کند تا یمنی ها را به اعتبار یمنی بودنشان هلاک کند.

-ویروس کرونا در همه جا هست و ویروس بن سلمان هم در همه جای یمن سرک می کشد. البته برخلاف ویروس کرونا که نمیتواند در هوا باقی بماند ویروس بن سلمان از این مزیت برخوردار است که مدام هم از زمین و هم از هوا ملت یمن را بمباران می کند.

-همانگونه که فرد فرد مردم از کرونا می گریزند همه یمنی ها نیز از شر بن سلمان بهره مند از پناهگاه هستند.

-کرونا لحظه به لحظه قربانی می گیرد و بن سلمان هم همینطور

-همانگونه که باید همه جا را از شر کرونا ضد عفونی کرد و کاملا مراقب بود یمنی ها و البته مخالفین داخلی بن سلمان هم دائما ازخود در برابر این ویروس محافظت می کنند.

-کرونا مردم را ناخواسته به قرنطینه می فرستد و یمن 6سال است که در قرنطینه و محاصره بن سلمان قرار دارد و در سال های اخیر نیز مردم سعودی با اندک مخالفتی با او در قرنطینه قرار می گیرند البته اگر توسط این ویروس کشته نشوند.

-همانگونه که داروی ضد کرونا کشف نشده است راه نجات و خلاصی یافتن از شر بن سلمان هم هنوز دردسترس نیست.

-شاید با کشف واکسن کرونا بتوان از تکثیر آن جلوگیری کرد اما گویی واکسن ضد بن سلمان در سایه مساعدت های امریکا و غرب دست نیافتنی باشد.

-گفته می شود کرونا یا دست ساخته امریکاست یا از دست دولت سازنده آن در سایه یک خطای انسانی آزاد شده و به همه دنیا سرایت کرده است اما کرونای بن سلمان مشخصا بدست امریکا ساخته شده و به شکلی هدفمند بلای جان یمنی ها، سعودی ها و همه مردم جهان و منطقه شده است.

پربیننده ترین خبرها