استقبال قطر از تصمیم منامه درخصوص انتقال شهروندان بحرینی از دوحه

استقبال قطر از تصمیم منامه درخصوص انتقال شهروندان بحرینی از دوحه
دوشنبه 11 فروردين 1399 - 11:03

قطر از تصمیم بحرین درخصوص انتقال شهروندان بحرینی باقی مانده در ایران از طریق دوحه به کشورشان استقبال کرد.

العالم-کرونا در جهان

به گزارش العالم، خبرگزاری رسمی قطر گزارش کرد، دوحه پیشنهاد انتقال شهروندان بحرینی که در قطر به سر می برند در قالب یک پرواز اختصاصی و بدون هیچ هزینه ای را به بحرین پیشنهاد کرده و در انتظار پاسخ منامه بود.

بر این اساس، وزارت بهداشت قطر به رایزنی و ارتباط با وزارت بهداشت بحرین درخصوص اعلام نتایج آزمایش کرونای شهروندان بحرینی که هم اکنون در قطر به سر می برند، ادامه خواهد داد.

دولت قطر از اقدام بحرین درخصوص انتقال شهروندانش از دوحه به عنوان "یک اقدام درست" یاد کرد.

شایان ذکر است، روز ۲۷ مارس (۸ فروردین ) ۳۱ شهروند بحرینی با پرواز قطر ایرویز از ایران وارد دوحه قطر شدند. از آنجایی که بحرین اجازه انجام پروازهای تجاری از قطر را نمی دهد، دولت قطر در تماس با مقامات بحرین نحوه رسیدگی به آنها برای بازگشت به موطن خود را جویا شده است.

دولت قطر افزود ؛ در حالیکه سلامت و ایمنی تمام افراد در قطر و سراسر جهان در برهه فعلی اهمیت دارد، وزارت بهداشت برای ۳۱ شهروند بحرینی آزمایش کرونا انجام داده است و برای آنها در یک هتل بدون هیچ هزینه ای جا و مکان تهیه کرده است

این در حالی است که مشاور امور سیاسی آل خلیفه روز یکشنبه از آنچه دخالت قطر در خصوص نحوه عملکرد منامه در قبال شهروندان بحرینی باقی مانده در ایران انتقاد کرد و گفت: دوحه قصد دارد از مسئله انسانی «کرونا» در طرح هایش علیه دولت ها و ملت ها استفاده کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها