سفیر فیلیپین در لبنان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

پنج‌شنبه 14 فروردين 1399
12:18
سفیر فیلیپین در لبنان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
سفیر فیلیپین در لبنان که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، جان خود را از دست داد.

العالم - لبنان

رسانه‌ها از درگذشت سفیر فیلیپین در لبنان بر اثر ابتلای به کرونا خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری «المرکزیه» لبنان ، «برنادیتا کاتالا» سفیر فیلیپین در لبنان پس از ابتلا به بیماری کرونا در سن ۶۲ سالگی درگذشت.

وی از مشکلات مزمن تنفسی رنج می‌برد و در بیمارستان قلب عیسی (ع) واقع در بیروت تحت مداوا بود.

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در لبنان پس از ثبت ۱۶ مورد جدید به ۴۷۹ مورد رسیده است.

فارس

0% ...

آخرین اخبار

نه به جنگ افروزی ترامپ؛ استقبال سندرز از اقدام سنا در برابر کاخ سفید


رایزنی ایران و پاکستان برای احیای راهگذر ریلی و اتصال بندرها


رئیس مجلس شورای اسلامی وارد باکو شد


عصبانیت ترامپ از مصوبه سنای آمریکا درباره توقف جنگ علیه ایران


قالیباف رهسپار باکو شد


حماس حمایت بی‌وقفه ایران از ملت فلسطین را ستود


ادعای گروسی درباره سرنوشت مواد هسته‌ای با غنای بالا در ایران


تیم ملی فوتبال غنا با ثبت یک تساوی مقابل انگلیس به مرحلۀ بعدی جام‌جهانی صعود کرد‌.


سنای آمریکا در اقدامی کم‌سابقه به محدودیت اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران رای داد


خبرگزاری رسمی عمان: کشتی هایی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند باید با سازمان بین المللی دریانوردی هماهنگ شوند.