امارات با فراموش کردن غزه، به رژیم صهیونیستی کیت تشخیص کرونا داد

امارات با فراموش کردن غزه، به رژیم صهیونیستی کیت تشخیص کرونا داد
پنج‌شنبه 14 فروردين 1399 - 20:33

خبرگزاری رویترز چندین روز پیش به نقل از رسانه های صهیونیستی از دریافت 100 هزار دستگاه کیت تشخیص ویروس کرونا از یک کشور در حوزه خلیج فارس خبر داد و بعدها مشخص شد که این کشور امارات بوده است.

العالمكشكول

اطلاعات حاکی است کیت های خریداری شده توسط رژیم صهیونیستی از امارات ساخت چین است که سوالات زیادی درباره فرایند خرید این کیت ها و دلیل خودداری اسرائیل از خریداری مستقیم آن از چین به وجود آورده و آیا این طرح موساد برای عادی سازی رابطه با کشورهای حوزه خلیج فارس است؟

دیگر بر کسی پوشیده نیست امارات طی سالیان گذشته فعالیت های عادی سازی رابطه کشورهای خلیج فارس با تایید عربستان و هماهنگی سازمان جاسوسی موساد اسرائیل را که طی سالیان گذشته آغاز شده، هدایت می کند و هم اکنون روند تندتری در کشورهای خلیج فارس از بحرین تا عربستان و امارات به خود گرفته است.

بدون شک انتخاب امارات به شکل ویژه توسط موساد برای خرید این کیت ها بیانگر میزان همکاری موساد و این کشور است که دستکم باید از امکانات و نفوذ خود برای اعمال فشار بر اسرائیل جهت جلوگیری از اقدامات وحشیانه علیه ملت فلسطین در سایه شیوع ویروس کرونا اقدام می کرد، که زندگی شهروندان را به ویژه نواره غزه و با محاصره دشوارتر کرده است .

اما امارات باتوجه به کمبود این کیت ها در سطح جهانی، ترجیح داده آنها را علیرغم اقدامات صهیونیست ها در حق فلسطینیان و در سایه بحران کرونابه ویژه در نوار غزه به این رژیم بدهد این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" اشغالگران را مسئول تبعات شیوع ویروس کرونا دانسته است.

حازم قاسم سخنگوی این جنبش روز پنج شنبه در اظهاراتی کتبی گفت: اشغالگران اسرائلیی که برای 13 سال متوالی غزه را محاصره کرده اند، مسئولیت تبعات شیوع ویروس کرونا در نوار غزه را برعهده دارند.

اما سوال این است چرا امارات این کیت ها را به منطقه محاصره شده نوار غزه یا یک کشور عربی یا مسلمانی ارسال نکرده که با توجه به شیوع ویروس کرونا بدان نیاز داردند.

پربیننده ترین خبرها