رژیم صهیونیستی 4500 فرد مُسن را به دلیل کرونا قرنطینه می‌کند

رژیم صهیونیستی 4500 فرد مُسن را به دلیل کرونا قرنطینه می‌کند
جمعه 15 فروردين 1399 - 11:26

مسئولان صهیونیست چهار هزار و پانصد نفر از افراد بالای 80 سال را از شهرک بنی براق در نزدیکی تل‌آویو اخراج و در مسافرخانه‌های کوچک قرنطینه خواهند کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

مسئولان رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس کرونا در اراضی اشغالی فلسطین، اقدامات جدیدی انجام داده‌اند.

خبرگزاری رویترز به نقل از دولت رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم، صهیونیست‌های مُسن را به صورت دسته‌جمعی از یک شهرک صهیونیست‌نشین اخراج می‌کند.

به گزارش رویترز، حدود «چهار هزار و پانصد نفر از افرادی که بیش از 80 سال دارند، از شهرک بنی براق در نزدیکی تل‌آویو به مسافرخانه‌های کوچک منتقل و در آنجا قرنطینه خواهند شد».

در بیانیه صهیونیست‌ها آمده است که ارتش این رژیم، اداره این مسافرخانه‌ها را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این بیانیه، اجرای این طرح، حدود ۲۰ میلیون دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه در پی خواهد داشت.

به گزارش رویترز، پزشکان می‌گویند که حدود ۳۸% از ساکنان بنی یراق که تعدادشان در این شهرک به ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد، مبتلا به کرونا شده‌اند.

بنا بر این گزارش، علت شیوع گسترده کرونا در این شهرک، تراکم جمعیتی است. کما اینکه «شماری از ساکنان آن، فقیر هستند و به [سخنان] برخی از خاخامهایی گوش دادند که مخالف اقدامات مبارزه با ویروس کرونا بودند؛ زیرا به حکومت [رژیم صهیونیستی] اعتماد نداشتند».

در فلسطین اشغالی تا کنون ۶۲۱۱ مبتلا به ویروس کرونا و ۳۱ مورد مرگ بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است.

این در حالی است که بعد از قرنطینه شدن «یاکوف لیتزمن» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی به دلیل ابتلا به ویروس «کووید۱۹»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز برای دومین بار در هفته جاری قرنطینه می‌شود.

یک گزارش محرمانه‌ در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که این رژیم برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل کمبود تجهیزات مقابله با ویروس کرونا، مجبور به تغییر کاربری کارخانه موشک‌سازی به کارگاه تولید دستگاه تنفسی شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها