کرونا ۱۵۸ نفر دیگر را در ایران قربانی کرد/ شمار بهبودیافتگان به ۱۹۷۳۶ نفر رسید

کرونا ۱۵۸ نفر دیگر را در ایران قربانی کرد/ شمار بهبودیافتگان به ۱۹۷۳۶ نفر رسید
شنبه 16 فروردين 1399 - 14:13

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۵۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۳۴۵۲ نفر رسیده است.

العالم ـ ایران

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۵۵۷۴۳ مورد رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۹۷۳۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت تصریح کرد: مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۳۴۵۲ نفر رسید.

وی افزود: ۴۱۰۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. مردم برای خوداظهاری غربالگری کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: باید از مشارکت مردم در همه هفته‌های اخیر و مدافعان سلامت در عرصه درمان و به خصوص در عرصه بهداشت تشکر کنیم. بیش از ۳۴ هزار تیم در سراسر کشور در حال ارائه خدمت هستند و اگر امروز در مرحله مدیریت بیماری هستیم، بخشی از این اقدام را مدیون تلاش همکاران در حوزه بهداشت و ییشگیری هستیم.

وی با ابراز تشکر از تعامل بین بخشی و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و نیکوکاران و جمعیت هلال احمر و نیروهای انتظامی، تصریح کرد، دستگاه‌های مختلف با همدلی در هفته‌های اخیر در مدیریت این بیماری نقش و سهم زیادی ایفا کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها