پمپو؛ وزیر نفرت‌پراکن آمریکا اینگونه خود را معرفی می کند

پمپو؛ وزیر نفرت‌پراکن آمریکا اینگونه خود را معرفی می کند
شنبه 16 فروردين 1399 - 22:16

"شعار دانشگاه وست پوینت (آکادمی نظامی ایالات متحده) این بود: دروغ نگو، گول نزن غارت نکن و کسانی را که چنین کارهایی می‌کنند، تحمل نکن. ولی زمانی‌که رئیس سیا بودم، دروغ گفتیم، فریبکاری و دزدی کردیم. دوره‌های فراگیر آموزشی گذراندیم، فکر می‌کنم این کارها یادآور افتخارات تجربه آمریکایی است."

العالم- کشکول

این اظهارات نفرت‌برانگیز، منزجر کننده و شرم‌آور مردی است که امروز دیپلماسی آمریکا را رهبری می‌کند! او کسی نیست جز تروریست "مایک پمپئو"، که به وزیر نفرت‌پراکنی معروف است. موضوع قابل توجه این است که این اظهارات در یک نشست خصوصی گفته نشده و یا محرمانه نبوده که به بیرون درز شود، بلکه شخص پمپو این سخنان را در آوریل 2019 در جمع دانشجویان دانشگاه "ای اند ام" در تگزاس، علنا به زبان راند، تا از مجرای این اظهارات، روابط استثنایی دولت نژادپرست و تندروی ترامپ را با شخص خونخواری مانند "محمد بن‌سلمان" ولیعهد عربستان سعودی توجیه کند.

از آن روز مشخص شده که سیاست تروریستی و جنایتکارانه‌ای، که وزارت خارجه آمریکا به ریاست پمپئو دنبال می‌کند برگرفته از تجربه این مرد و سیرت شیطانی‌اش در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا( سیا) است که شعار آن این‌گونه بود: "دروغ بگو، فریبکاری کن، دزدی کن تا آمریکایی باعظمت بسازیم." تبریک به آمریکایی که افتخارات آن شرم‌آور است.

این مرد دروغگو، فریبکار و دزد امروز می‌آید و دیپلمات‌های ایرانی را متهم می‌کند که پشت کشته شدن یک شهروند ایرانی در ترکیه هستند. او چنین تصور می‌کند که دیپلمات‌های ایرانی همانند دیپلمات‌های آمریکایی هستند که سازمان سیا دروغ، فریبکاری، دزدی، غارت و قتل را به آنها آموزش می‌دهد تا توطئه‌ها را اجرا کنند و دست به کودتاها و ترور دانشمندان و اندیشمندان بزنند و همچنین زندان‌های سرّی در مناطق مختلف جهان ایجاد کنند و بیگناهان را در آنجا شکنجه داده و به قتل برسانند.

ایرانی‌ها از این جنایتکار خون‌خوار تجربه بسیار تلخی دارند، چند روز قبل که ایران با ویروس کُشنده کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، این وزیر آمریکایی به صراحت اعلام می‌کند که آمریکا حتی در این شرایط حساس، باید فشارها علیه ملت ایران را به اوج برساند. در مقابل، "محمدجواد ظریف" وزیر خارجه ایران طی پیامی در شبکه اجتماعی توییتر، پاسخ او را می‌دهد و می‌گوید: "جای سوال است که وی وزیر امور خارجه است یا وزیر نفرت‌پراکنی؟!"

پربیننده ترین خبرها