نخست وزیر انگلیس در بیمارستان بستری شد

 نخست وزیر انگلیس در بیمارستان بستری شد
دوشنبه 18 فروردين 1399 - 03:02

دفتر نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که به دلیل تداوم علائم بیماری بوریس جانسون، وی در بیمارستان پذیرش شده است.

العالم - اروپا

دفتر نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که بعد از گذشت ده روز از ابتلای بوریس جانسون به ویروس کرونا و به دلیل ادامه دار بودن علائم بیماری وی، او یک شنبه شب برای انجام آزمایشهای بیشتر در بیمارستان پذیرش شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از منابعی گزارش داد جانسون نیاز دارد که به دستگاه اکسیژن وصل شود.

جانسون جمعه گذشته در توئیتی اعلام کرد، هنوز تب دارد و طبق توصیه‌های بهداشتی تا زمانی که علائم بیماری بر طرف نشده، به قرنطینه خانگی ادامه می دهد.

او در این مدت از طریق ارتباط ویدیویی، رهبری دولت را بر عهده داشت و پنجشنبه گذشته برای اولین بار مقابل دوربین خبرنگاران حاضر شد و همراه با فراخوان مردم، کارکنان بخش درمان کشورش را تشویق کرد.

نخست وزیر انگلیس از ده روز پیش به دلیل مثبت بودن تست ابتلای وی به ویروس کرونا اعلام کرده بود که وظایف مربوط به اداره دولت را از خانه انجام خواهد داد.

جانسون در حالی به بیمارستان مراجعه کرده است که رسانه‌های انگلیسی روز یک شنبه از مثبت بودن تست کرونای نامزد وی نیز خبر داده بودند.

انگلیس با اعلام ۶۲۱ کشته در روز یکشنبه به علت ویروس کرونا بیشترین آمار مبتلایان فوت شده بر اثر کرونا را در ۲۴ ساعته گذشته به ثبت رساند. مسئولین بهداشت این کشور پیش بینی می کنند که این آمار در روزهای آینده به سرعت افزایش خواهد یافت.

پربیننده ترین خبرها