نوه نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: نتانیاهو مستحق ابتلا به کروناست

نوه نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: نتانیاهو مستحق ابتلا به کروناست
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 14:15

نوه نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اگر نخست‌وزیر فعلی درباره روند تشکیل کابینه وحدت در سایه شیوع کرونا دروغ می‌گوید، مستحق ابتلا به کرونا و مرگ در زندان است.

العالم _ فلسطین اشغالی

«جاناتان بن آرتزی» (Jonathan Ben-Artzi) نوه «اسحاق رابین» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی آرزو کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر فعلی این رژیم به کرونا مبتلا شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا» فلسطین، جاناتان در صفحه توییتر خود نوشت: اگر نتانیاهو به اسرائیلی‌ها دروغ گفته و مانور داده باشد، به این صورت که به ما بگوید به خاطر مقابله با کرونا باید کابینه وحدت تشکیل شود اما قصد برگزاری انتخابات داشته باشد مستحق ابتلا به کرونا و مرگ بر اثر بیماری در زندان است.

یکی از اعضای حزب نتانیاهو «لیکود» به این اظهارات واکنش نشان داد و آن را «تحریک به مرگ نخست‌وزیر» خواند.

پس از آن جاناتان پست دیگری منتشر و بدون عذرخواهی نوشت: اجازه دهید توضیح دهد، هر کسی که از کرونا برای اهداف سیاسی استفاده کند مستحق کروناست.

بر اساس این گزارش، در نهایت پس از درخواست برخی کاربران ، نوه رابین توییت خود را حذف و نوشت: آرزو ندارم هیچ کسی به کرونا مبتلا شود حتی اگر نتانیاهو باشد. از این بابت عذر می‌خواهم.

نوه رابین همچنین از متوقف شدن مذاکرات میان نتانیاهو و «بنی گانتز» رهبر ائتلاف «آبی ‌سفید» انتقاد کرد.

در حالی که روزهای گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توافق این دو خبر داده بودند اما این مذاکرات بار دیگر با اختلافات روبه‌رو شد و تشکیل کابینه جدید با ابهام روبه‌رو گردید.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها