ماجرای سایت ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی

ماجرای سایت ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 15:58

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی معیشت وزارت رفاه اعلام کردند که هنوز اطلاعاتی در رابطه با جزئیات و سامانه ثبت نام برای تسهیلات یک میلیون تومانی ندارند.

العالم - ایران / اقتصادی

ساعتی پیش سایت باشگاه خبرنگاران اعلام کرد «متقاضیان وام یک تا دو میلیون تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه (refahi.ir) درخواست خود را ثبت کنند و یارانه نقدی این افراد به عنوان ضمانت توسط بانک‌ها پذیرفته می‌شود.»

این خبر براساس اعلام نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، که گفته بود سرپرستان خانوار مشمول یارانه نقدی می توانند برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی در سایت ثبت نام کنند تا با یارانه اردیبهشت ماه برایشان واریز شود، مطرح شده است.

این درحالی است که مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: تاکنون جزئیات این تصمیم و اینکه کدام سایت و چه اطلاعاتی نیاز دارد مشخص نیست و به محض دریافت، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین حسین میرزایی سخنگوی ستاد معیشت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به خبرگزاری فارس گفت: زیرساختها در این زمینه وجود دارد اما هنوز سایتی برای ثبت نام متقاضیان اعلام نشده و در روزهای آینده چگونگی و نحوه ثبت نام و آدرس آن مشخص خواهد شد.

گفتنی است باشگاه خبرنگاران نیز در خبری تکمیلی این موضوع را «سرگردانی مردم برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی» عنوان کرده است.

پربیننده ترین خبرها