ثبت بیشترین موارد ابتلا به کرونا در امارات در یک روز

ثبت بیشترین موارد ابتلا به کرونا در امارات در یک روز
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 19:40

وزارت بهداشت امارات روز چهارشنبه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۰ نفر در امارات به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که این آمار بیشترین موارد ابتلا به این ویروس در یک روز از زمان آغاز شیوع کرونا در این کشور است.

العالم ـ آسیا

به گزارش روزنامه اماراتی «البیان»، فریده الحوسنی سخنگوی وزارت بهداشت امارات اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته،‌ با انجام تست روی افرادی که با بیماران کرونایی در ارتباط بودند، ۳۰۰ مورد جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

با احتساب این تعداد، آمار بیماران کرونایی در کشور به دو هزار و ۶۵۹ نفر رسیده است.

الحوسنی افزود که ۵۳ نفر به طور کامل بهبود یافته‌اند که بدین ترتیب شمار بهبودیافتگان به ۲۳۹ نفر می‌رسد.

به گزارش ایرنا، دادگاه خانواده در دبی روز گذشته (سه شنبه) در راستای مبارزه با کرونا اعلام کرد که ثبت اسناد مربوط به طلاق و ازدواج در این امارت با هدف مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت مراجعین و کارکنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

از سوی دیگر، ۲۰ هزار کارگر پاکستانی که در امارات متحده عربی کار می‌کنند، به دنبال شیوع کرونا در تلاش هستند تا به کشورشان بازگردند.

این در حالی است که شیخ «محمد بن راشد آل مکتوم» نخست وزیر امارات متحده عربی چند روز گذشته گفته بود که کشورش درچارچوب برنامه مبارزه با شیوع ویروس کرونا، ذخایر کالاهای استراتژیک را تقویت و تا پایان سال جاری میلادی افراد مقیم در این کشور را از پرداخت جریمه معاف خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها