عراق|آغاز مرحله دوم عملیات «أبطال النصر» برای پاکسازی مرز اردن و عربستان

عراق|آغاز مرحله دوم عملیات «أبطال النصر» برای پاکسازی مرز اردن و عربستان
جمعه 22 فروردين 1399 - 16:09

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق امروز مرحله دوم عملیات «أبطال النصر» با هدف پاکسازی مناطق مرزی اردن و عربستان سعودی را آغاز کردند.

العالم - عراق

سازمان الحشد‌الشعبی امروز جمعه از آغاز مرحله دوم عملیات «أبطال النصر» (قهرمانان پیروزی) با هدف پاکسازی مناطق مرزی اردن و عربستان سعودی را اعلام کرد.

«قاسم مصلح» فرمانده عملیات الأنبار در سازمان الحشدالشعبی گفت که مرحله دوم در چهار محور اصلی اجرا می‌شود: محور نخست نوار مرزی بین عراق و اردن و محور دوم نوار مرزی عراق و عربستان به سمت اهداف احتمالی است.

طبق گزارش وب سایت الحشدالشعبی، مصلح افزود که در این مرحله بر اهداف حیاتی و مناطقی که از قبل به آن ورود نکرده بودیم، تمرکز خواهیم کرد در نتیجه محور سوم و چهارم به سمت وادی حوران و تعدادی از مناطق صعب العبور که دشمن از آن برای مخفی شدن استفاده می‌کند، خواهد بود.

فرمانده این عملیات همچنین گفت که این عملیات با هماهنگی ارتش عراق و الحشد العشایری، هنگ درع القائم، حشد الرطبه و عملیات مشترک ادامه دارد.

مصلح همچنین از مجاهدت‌های رزمندگان هنگ‌های حشدالانبار برای اجرای عملیات «أبطال النصر» برای دومین روز متوالی در صحرای غربی الأنبار قدردانی کرد.

او گفت که هنگ حشدالرطبه و هنگ درع القائم به دلیل آشنایی با این منطقه نقش زیادی در اجرای این عملیات داشتند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها