انتقاد از نخست‌وزیر ژاپن پس از انتشار فیلمی از استراحت وی در خانه

انتقاد از نخست‌وزیر ژاپن پس از انتشار فیلمی از استراحت وی در خانه
يکشنبه 24 فروردين 1399 - 14:31

پس از انتشار فیلمی از شینزو آبه که او را در حال استراحت، خواندن کتاب و نوشیدن چای در کنار سگش نشان می‌داد، مردم ژاپن در شبکه‌های اجتماعی از وی انتقاد کردند.

العالم _ آسیا

به گزارش العالم به نقل از رویترز، شینزو آبه -- نخست‌وزیر ژاپن -- روز یکشنبه خشم بسیاری از مردم را برانگیخت. پس از آنکه او فیلمی را از خانه منتشر کرد که نخست‌وزیر ژاپن را بر روی یک کاناپه، در حال نوشیدن چای، خواندن کتاب و در کنار سگ خانگی‌اش نشان می‌داد، گروهی از کاربران ژاپنی در توییتر از وی به شدت انتقاد کردند. این ویدئو همچنین پیام «در خانه بمانید» را نشان می‌داد.

این انتقادها تا جایی پیش رفت که عبارت «فکر می‌کنی چه کسی هستی؟» در توییتر به «ترِند» تبدیل شد. کاربران خشمگین معتقد بودند ویدئوی آبه، درد و رنج افرادی را که در این روزها با تبعات کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، نادیده می‌گیرد.

ویدئوی آبه در پاسخ به ویدئوی یک موسیقیدان ژاپنی منتشر شده بود.

در یکی از این توییت‌ها آمده است: «در زمانی که مردم برای بقا می‌جنگند، نمایش ویدیوئی از زندگی لوکس باعث می‌شود شگفت‌زده شویم و بگوییم فکر می‌کنی چه کسی هستی؟»

البته در این میان گروهی هم از نخست‌وزیر ژاپن حمایت کردند. آن‌ها معتقد بودند حتی نخست‌وزیر هم به زمانی برای استراحت و تمدد اعصاب نیاز دارد.

ژاپن هفته گذشته برای مقابله با شیوع کرونا وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد. تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور تا روز شنبه از ۶ هزار نفر فراتر رفته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها