کرونا هدیه سعودی ها به یمن  

کرونا هدیه سعودی ها به یمن  
يکشنبه 24 فروردين 1399 - 23:16

در حالی که ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان به خاطر نگرانی از شیوع کرونا در میان مردم یمن ادعای اعلان آتش بس می کند، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله از رصد تماس افسران ائتلاف سعودی و مزدورانش برای انتشار دادن ویروس کرونا به این  کشور خبر می دهد.

العالم - درگوشی

آتش بس اعلامی عربستان؛ نه تنها اجرایی نشد بلکه برعکس موجب افزایش حملات و هدف قرار دادن چاههای نفتی یمن شد. واقعیت این است که هدف عربستان از اعلام آتش بس به مدت دو هفته تنها برای فریب دادن رسانه هاست کما اینکه اقدام مارتین گریفیس نماینده سازمان ملل مبنی براستقبال از این اقدام بدون سخن گفتن از پایان محاصره یمن فقط سرپوش گذاشتن بر دروغ متجاوزان است.

عربستان با سقوط الجوف و نزدیک شدن سقوط مارب خسارت های زیادی دید و هم اکنون نیز درست مانند 5 سال گذشته ، از کرونا برای کشتار یمنی ها سوءاستفاده می کند ، زمانی که مالاریا یمنی ها را ا زتیغ می گذراند ، آتش بس عربستان کجا بود؟زمانی که کودکان یمنی روزانه از گرسنگی نابود می شدند خادم الحرمین کجا بود ؟ اسلام سعودی ها زمان بمباران یمنی های روزه دار در رمضان 2015 کجا بود؟

آتش بس تبلیغاتی دو هفته ای، نشان می دهد متجاوزان سعودی امریکایی با ظاهری انسانی اما غیر واقعی، آتش بسی محکوم به ناکامی وحشتناک است زیرا جنگ یمن جنگی ظالمانه است که همه چیز را در کشور عرب مسلمان فقیر با منابع غنی و انسان های شجاع ذلت ناپذیر نابود کرد.

باید آتش بس گسترده برقرار شده ومحاصره ظالمانه ملت یمن لغو شود فقط این نیست بلکه نیروهای متجاوز باید هر چه دراین جنگ تخریب کرده را بازسازی کنند تا مردم یمن مانند دیگر ملت ها در امنیت و ثبات زندگی کنند این شرط عادلانه و قانونی برای برقراری آتش بس است و غیر از این هیچ امنیت و صلحی برای کسی نخواهد بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها