حفر گورهای دسته جمعی در انگلیس + فیلم

دوشنبه 25 فروردين 1399 - 19:04

حفر گور‌های دسته جمعی همچنان در منطقه چیزِل هِرست در جنوب شرق لندن که در آنجا بیماری کووید-۱۹ شیوع یافته است ادامه دارد.

العالم - اروپا

بخش خبری شبکه چهارم تلویزیون انگلیس(News4) از حفر گورهای دسته جمعی در انگلیس برای تدفین قربانیان کرونا خبر داد.

مقامات انگلیس برای تدفین قربانیان کرونا به حفر گور‌های دسته جمعی روی آوردند.

بخش خبری شبکه چهارم تلویزیون انگلیس (News۴) تصاویری از یکدستگاه بیل مکانیکی در انگلیس را پخش کرد که مشغول حفاری زمین و آماده کردن یک گور دسته جمعی برای تدفین متوفیان کرونا بود.

فردی که در تصویر حضور دارد توضیح می‌دهد که قرار است این گودال‌های بزرگ پس از قطعه بندی شدن، برای تدفین مردگان مورد استفاده قرار گیرند.

مجری بخش خبری شبکه چهارم تلویزیون انگلیس افزود: تدفین مردگان در اقدامی سنجیده و با رعایت حساسیت‌های دینی انجام می‌شود، اما حفر گور‌های دسته جمعی همچنان ادامه دارد درحالیکه اینجا منطقه‌ی جنگی نیست و زلزله هم نیامده بلکه منطقه «چیزِل هِرست» (Chislehurst) در جنوب شرق لندن است و بیماری کووید-۱۹ شیوع یافته است.

مجری این شبکه افزود: زمانی که کرونا در ایتالیا شیوع داشت ما شوکه شدیم، وقتی که به اسپانیا رسید ما ترسیدیم، اما اکنون کرونا در داخل انگلیس است. ما امروز از ایتالیا و اسپانیا هم پیشی گرفتیم و بدترین رقم مرگ و میر روزانه بر اثر کرونا را ثبت کردیم. این آمار مربوط به آدم‌هایی است که عمرشان کوتاه شد، فرصت خداحافظی پیدا نکردند و احتمالا در زندگی خود به آرزوهایشان نرسیدند. دیدن این صحنه‌ها در هر روز برای ما خیلی سنگین است.

خبرگزاری صداو سیما

پربیننده ترین خبرها