امنیت فلوجه نتیجه تلاش های شهیدان سلیمانی و المهندس

امنیت فلوجه نتیجه تلاش های شهیدان سلیمانی و المهندس
سه شنبه 26 فروردين 1399 - 09:48

"استفان هیکی" سفیر بریتانیا در عراق ، با نزدیک شدن به صدمین روز شهادت دو فرمانده قاسم سلیمانی و ابومهندی المهندس (دو قهرمانی که آزادی و پیروزی را رقم زدند) در جنایت بزدلانه و فجیع ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ،در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشته است : دوست دارم به زودی به فلوجه سفر کنم زیرا بی نهایت از بهبود وضعیت امنیتی این شهر شگفت زده هستم.

العالم - كشكول

همه ما آرزو داریم که امنیت و ثبات در سراسر عراق از شمال تاجنوب و از شرق تا غرب برقرار شود و صفحه باندهای جنایتکار داعش و بعثی ها و نیروهای اشغالگر آمریکایی بسته شود اما از سوی دیگر آرزومندیم سفیر بریتانیا که تا این انداره از بهبود وضعیت امنیتی فلوجه تحت تاثیر قرار گرفته به گونه ای که در اولین فرصت مشتاق سفر به این شهر است، فقط به دلائل برقراری امنیت در فلوجه اشاره ی ساده ای کند که تحت تسلط داعش بود.

امنیت فلوجه نتیجه تلاش های سلیمانی و المهندس

گفتیم که آرزو داریم سفیر حتی اگر شده اشاره ای کوچکی به عوامل برقراری امنیت در فلوجه و دفاع از شرف و ناموس ساکنان آن کند اما به یقین می دانیم وی این کار را نکرده و نخواهد کرد زیرا در صورت انجام این کار گویی بر صورت خود و دولتش و پیش از آن صورت اربابش ترامپ، آب دهان انداخته است.

سفیر بریتانیا به خوبی می داند دو فرمانده شهید سلیمانی و المهندس و هزاران نفر از شهدای الحشد الشعبی،و دیگر شهدای نیروهای مسلح عراق فلوجه را آزاد و پاکسازی کرده اند. کافی است وی سوار بر خودروی خود شده و به استان های جنوبی سفر کند تا تصاویر شهدا را که همه جوان نیز بودند را بر روی هر ستونی از این شهرهای جنوبی ببیند.

هیکی سفیر انگلیس در بغداد از اولین و معدود کسانی بود که جنایت ترامپ در ترور دو فرمانده شهید سلیمانی و المهندس را تایید کرد زیرا در همه جنایت های آمریکا در عراق از اشغال تا ایجاد داعش و در پایان نیز جنایت ترور بزدلانه دو فرمانده سلیمانی و المهندس شریک بودند.

درپایان نیزامیدواریم ساکنان فلوجه که سفیر بریتانیا بدانجا سفر خواهد کرد ، نسبت به وی احتیاط کنند زیرا بریتانیایی ها و آمریکایی ها هر جا که پا گذاشته اند آنجا را ویران کرده اند از این رو باید مراقب امنیت شهرشان باشند زیرا اگر خون پاک شهدا و افراد پاک و در راس آنان دو فرمانده شهید سلیمانی و المهندس نبود، هرگز شاهد این امنیت نبودند.

پربیننده ترین خبرها