کتائب‌سید الشهدا: آمریکا به دخالت در عراق ادامه دهد پاسخ غیرقابل پیش بینی‌ دریافت می‌کند

کتائب‌سید الشهدا: آمریکا به دخالت در عراق ادامه دهد پاسخ غیرقابل پیش بینی‌ دریافت می‌کند
سه شنبه 26 فروردين 1399 - 22:43

کتائب سید الشهداء از گروه‌های الحشد الشعبی عراق آمریکا را تهدید کرد که اگر به دخالت‌هایش در امور عراق ادامه داده یا حمله‌ای علیه گروه‌های مقاومت مرتکب شود با پاسخی غافلگیر کننده روبه‌رو می‌شود.

العالم- عراق

«کاظم الفرطوسی» سخنگوی کتائب سید الشهداء روز سه شنبه آمریکا را به پاسخی غیر قابل پیش‌بینی در صورت حمله به فرماندهان الحشد الشعبی و گروه‌های مقاومت عراق تهدید کرد.

الفرطوسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم ،پروژه‌های آمریکا برای توطئه علیه عراق را در نتیجه وجود آگاهی جمعی و هوشیاری گروه‌های مقاومت و اقتدار حضور مرجعیت دینی در صحنه ناکام خواند و گفت: «واشنگتن به حاکمیت عراق احترام نمی‌گذارد و در هر چیز دخالت ‌می‌کند».

وی افزود: «مقاومت در برابر اشغالگری آمریکا حاضر و آماده است و اگر واشنگتن به حمله علیه شخصیت‌هایی در الحشد الشعبی یا گروه‌های مقاومت اقدام کند عواقب این امر وخیم خواهد بود و پاسخی غیر قابل پیش بینی از ما دریافت خواهد کرد».

سخنگوی کتائب سید الشهداء عراق با بیان اینکه موازنه‌های قوا میان دو کشور عراق و آمریکا برابر نیست، گفت: «بنابراین گفت‌وگوی راهبردی میان دو طرف هم هیچ فایده‌ای ندارد، زیرا واشنگتن که در هر چیزی مربوط به عراق است دخالت می‌کند».

فارس

پربیننده ترین خبرها