عناصر داعش به دو روستا در عراق حمله کردند

عناصر داعش به دو روستا در عراق حمله کردند
پنج‌شنبه 28 فروردين 1399 - 14:09

برخی منابع از حمله داعش به دو روستا در شمال عراق و کشته و زخمی شدن چند تن به دنبال این اقدام، خبر دادند.

العالم _ عراق

امروز (پنجشنبه)، به وبگاه خبری شبکه «المیادین» گزارش کردند که داعش به روستاهای «خبازه» و «المنصوره» در شمال عراق حمله کرده است.

المیادین به نقل از برخی منابع در این ارتباط، گزارش کرد که عناصر داعش در این حمله خود یکی از ایست‌های بازرسی پلیس نفت عراق را هدف قرار دادند.

در همین ارتباط، سرلشکر ستاد «سعد حربیه» فرمانده مقر عملیات مشترک در عراق گفت: «به هموطنان در کرکوک اطمینان خاطر می‌دهم که اوضاع در استان خوب است... و دوباره تأکید می‌کنم دست‌ ترویست‌هایی را که به سمت کرکوک دراز می‌شود را قطع خواهیم کرد».

سعد حربیه در ادامه گفت که یکی از نیروهای پلیس زخمی شده است که چند لحظه پیش به بیمارستان «آزادی» در کرکوک منتقل شده است. وی همچنین تأکید کرد که نیروهای امنیتی عراق در حالت آماده‌باش قرار دارند.

در همین ارتباط، برخی منابع به المیادین گزارش کردند که یک گروه از عناصر داعش به روستای المنصوره در جنوب غرب کرکوک حمله کرده‌اند که در این اقدام، یکی از عناصر داعش زخمی و یک تن دیگر به محاصره نیروهای امنیتی عراق درآمده است.

در این حمله همچنین یکی از نیروهای پلیس فدرال عراق کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

روز گذشته نیز یک مسئول سازمان الحشدالشعبی عراق امروز از کشته شدن ۱۲ داعشی از جمله یک سرکرده این گروه تروریستی در مناطق مختلف کرکوک خبر داد.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها