اطلاعیه سفارت ایران در مادرید درباره هموطنانی که خواستار بازگشت به کشور هستند

اطلاعیه سفارت ایران در مادرید درباره هموطنانی که خواستار بازگشت به کشور هستند
جمعه 29 فروردين 1399 - 10:36

سفارت ایران در مادرید اعلام کرد که بازگشت هموطنان و دانشجویان ایرانی در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شده و با توجه به مقررات و پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده در کشو، در مرحله تصمیم گیری است.

العالم - ایران

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید درباره بازگشت هموطنان و دانشجویانی که مایل به بازگشت به کشور هستند، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز مقیم اسپانیا می رساند، متعاقب اعلام فراخوان این سفارت برای پیگیری موضوع برقراری پرواز اضطراری جهت بازگشت شما عزیزان به ایران در تاریخ شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ و تهیه فهرستی از متقاضیان از طریق دریافت فرم های تکمیل شده ثبت نام، مراتب در کوتاه ترین زمان ممکن (روز دوشنبه ۱۸ فروردین نخستین روز کاری هفته) به وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری منعکس شده و مرتباً به صورت مکاتبه ای و تلفنی از مراجع یاد شده مورد پیگیری جدی قرار گرفته و همچنان ادامه دارد.

در این اطلاعیه آمده است: بر ‌اساس آخرین اقدامات و پیگیری‌های به عمل آمده، موضوع در حال حاضر در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شده و با توجه به مقررات و پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده در کشور، در مرحله تصمیم گیری و تصویب از سوی این ستاد قرار دارد.

این سفارتخانه می‌افزاید: بدیهی است پس از اعلام نظر نهایی مقامات بهداشتی کشور، با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، تمهیدات ضروری برای بازگشت هموطنان گرامی به وطن فراهم و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

فارس

پربیننده ترین خبرها