فرماندار نیویورک: ترامپ باید از خواب بلند شود و به سر کار بیاید

فرماندار نیویورک: ترامپ باید از خواب بلند شود و به سر کار بیاید
شنبه 30 فروردين 1399 - 03:16

فرماندار ایالت نیویورک در واکنش به انتقادهای رئیس جمهور آمریکا از خود گفت که ترامپ باید از خواب بلند شده و به جای تلویزیون دیدن به سر کار بیاید.

العالم-آمریکا

«آندرو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک از نحوه واکنش «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به بحران ویروس کرونا به شدت انتقاد کرد.

کوومو که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد در پاسخ به سوال یک خبرنگار در انتقاد ترامپ از خود گفت: «رئیس جمهور شاید باید از خواب بلند شود و به جای تلویزیون دیدن به سر کار برود.»

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش در پیامی در توئیتر به شدت از آندرو کوومو انتقاد کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «فرماندار کوومو باید زمان بیشتری را صرف کار انجام دادن و زمان کمتری را برای شکوه کردن سپری کند. از این خارج شوید و کار انجام دهید. حرف زدن را متوقف کنید.»

ترامپ در ادامه نوشت: «ما برای شما هزاران تخت بیمارستان که شما به آن نیاز نداشتید یا از آن استفاده نکردید ساختیم و به شما تعداد زیادی دستگاه اکسیژن ساز که شما باید داشته باشید دادیم و شما را در انجام تست‌هایی که باید انجام می‌دادید کمک کردیم.»

رئیس جمهور آمریکا در ادامه نوشت: «ما به نیویورک پول بسیار زیادی دادیم و بیش از هر ایالت دیگری به آنها کمک کرده و تجهیز کرده‌ایم. این مردان و زنان بزرگی که این کار را انجام دادند از شما هیچ تشکری نشنیدند.آمار تو خوب نیست. کمتر حرف بزن و بیشتر عمل کن.»

ایالت نیویورک بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایالت متحده را دارد.

فارس

پربیننده ترین خبرها