۱۲۴ نظامی صهیونیست به کرونا مبتلا شدند

۱۲۴ نظامی صهیونیست به کرونا مبتلا شدند
يکشنبه 31 فروردين 1399 - 06:39

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید در کنار افزایش ۱۵۰ نفری مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، ۱۲۴ نظامی این رژیم نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

العالم - فسطین اشغالی

باوجود تدابیر سختگیرانه و قرنطینه عمومی که در فلسطین اشغالی برقرار شده، ویروس «کووید۱۹» همچنان در حال گسترش در این منطقه است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی در عرض چند ساعت گذشته افزایش ۱۵۰ نفری داشته است که شمار کل مبتلایان را به ۱۳۲۵۶ نفر رساند.

همچنین در همین بازه زمانی، ۱۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. بدین ترتیب تعداد کل قربانیان ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۶۵ نفر رسید.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ۱۲۴ نظامی اسرائیلی دیگر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم‌پست»، سخنگوی ارتش اسرائیل با اعلام این خبر، گفت که تا کنون ۱۳۱۰ نظامی را به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه کرده‌اند.

این در حالی است که گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

روز چهارشنبه نیز رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست با حمله به کلینیک آزمایش ابتلا به کرونا در قدس شرقی، کادر درمانی فلسطینی آن را بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها