هشدار جهاد اسلامی درباره قصد تل‌آویو برای تحمیل واقعیت‌های جدید در قدس

هشدار جهاد اسلامی درباره قصد تل‌آویو برای تحمیل واقعیت‌های جدید در قدس
دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 - 15:01

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اهالی قدس را در سنگر اول مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی خواند و نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه این شهر با سوءاستفاده از شیوع کرونا هشدار داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد، رژیم صهیونیستی قصد دارد با سوءاستفاده از تحولات بین‌المللی به دلیل شیوع کرونا و مشغولیت افکار عمومی جهان واقعیت‌های جدیدی را بر شهر قدس تحمیل کند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، الهندی گفت: دشمن بدون شک از شرایط فعلی برای تشدید اقدامات سختگیرانه علیه اهالی قدس استفاده می‌کند، مردمی که همیشه در صف اول مقابله با تجاوزهای صهیونیستی به شهر و مسجدشان بوده‌اند.

وی در ادامه خواستار کار بیشتر تشکیلات خودگردان فلسطین در راستای تقویت ایستادگی ساکنان قدس شد و این مردم را در اولین سنگر مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی خواند.

هفته گذشته دفتر ملی دفاع از اراضی و مقاومت در برابر شهرک‌سازی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) با انتشار گزارشی اعلام کرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از مشغول بودن جهان به مسأله کرونا در آستانه توافق نهایی درباره نقشه‌های الحاق اراضی فلسطینی به اسرائیل هستند.

در همین زمینه «صائب عریقات» دبیرکل کمیته اجرایی «ساف» ضمن تشریح تماس‌های خود با مقامات مختلف در جهان اعلام کرد، اجماعی بین‌المللی در مخالفت با قصد رژیم صهیونیستی برای الحاق اراضی فلسطینی در کرانه باختری دیده می‌شود.

فارس

پربیننده ترین خبرها