نماینده عراقی: هنوز فهرست کابینه الکاظمی به پارلمان ارائه نشده است

نماینده عراقی: هنوز فهرست کابینه الکاظمی به پارلمان ارائه نشده است
شنبه 13 ارديبهشت 1399 - 16:42

یک نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که اسامی منتشر شده درباره کابینه جدید این کشور در رسانه‌ها، هنوز به پارلمان ارائه نشده است.

العالم - عراق

«بهاء النوری» نماینده ائتلاف «دولة القانون» به ریاست «نوری المالکی»، امروز (شنبه - ۲ می)، درباره انتشار فهرست اسامی وزرای کابینه «مصطفی الکاظمی» در رسانه‌ها گفت که این فهرست تنها در رسانه‌ها منتشر شده و به پارلمان ارائه نشده است.

وی در گفت‌وگو با شبکه «العهد» تصریح کرد: درباره اسامی که در رسانه‌های دست به دست می‌چرخد، ملاحظاتی وجود دارد. این اسامی تنها در رسانه‌ها منتشر شده و به پارلمان نرسیده است.

النوری ابراز امیدواری کرد که کابینه وزارتی که به پارلمان معرفی خواهد شد، قوی و قادر به حل بحران‌ها و عبوردادن عراق به سوی امنیت باشد.

وی افزود: ما در فضایی از بحران‌ها زندگی می‌کنیم و به وزرایی توانمند، دارای تجربه، پاک‌دست بدون داشتن هیچ پیشینه منفی هستیم.

مصطفی الکاظمی مأمور تشکیل کابینه عراق، روز چهارشنبه، خبر داد برنامه‌ خود را به ریاست پارلمان ارائه کرده است. در این میان، برخی رسانه‌ها نیز فهرستی از اسامی کابینه پیشنهادی او را منتشر کردند.

رسال برنامه‌های کابینه به پارلمان در حالی است که تنها دو هفته تا پایان مهلت «مصطفی الکاظمی» برای تشکیل کابینه عراق باقی مانده است و گفته می‌شود مذاکرات الکاظمی با احزاب سیاسی پایان یافته است.

فارس

پربیننده ترین خبرها