پرونده پذیرش حسین فریدون در مقطع دکتری به قوه قضاییه ارجاع شد

پرونده پذیرش حسین فریدون در مقطع دکتری به قوه قضاییه ارجاع شد
دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 - 13:32

نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس را در مورد موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکتری به قوه قضاییه ارجاع دادند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- دوشنبه- با ارجاع گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکتری به قوه قضاییه موافقت کردند.

میر حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با قرائت گزارش کمیسیون متبوع مورد موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکتری گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات پس از بررسی مستندات و استماع اظهارات مسئولان ذی ربط در این موضوع، تخلفات و عدم رعایت شئونات قانونی را تشخیص و با رای نمایندگان خواستار ارجاع این گزارش به قوه قضاییه است.

وی با اشاره به موارد تخلفات در این موضوع افزود: اظهار معدل غیرواقعی برای دوره کارشناسی طی ثبت نام از سوی حسین فریدون، تخلف از مفاد تعهد کتبی و محضری ثبت شده در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ مبنی بر عدم اشتغال به هرگونه کار در دستگاه‌ها و موسسات، شرکت‌ها و مراکز مختلف اعم دولتی، نیمه دولتی و خصوصی توسط آقای فریدون از موارد این تخلف است.
عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های قانونی توسط دانشگاه شهید بهشتی در مطابقت اطلاعات اظهار شده توسط داوطلب با اسناد و مدارک مثبته؛ عدم رعایت مراحل سنجش علمی به صورت کامل برای داوطلب توسط دانشگاه شهید بهشتی از دیگر مواردی است که در این گزارش به آن اشاره شده است.
مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت بندهای ۳ و ۴ را به برای ارجاع به قوه قضاییه به رای گذاشت که نمایندگان با ارجاع پرونده به قوه قضاییه موافقت کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها