سفیر ایران در عمان با یوسف بن علوی دیدار کرد

سفیر ایران در عمان با یوسف بن علوی دیدار کرد
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 - 00:26

در دیدار سفیر ایران با وزیر خارجه سلطنت عمان درباره وضعیت ایرانیان مقیم این کشور، چالش‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل‌نظر شد.

العالم - ایران

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط امروز (دوشنبه) با یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار موضوعات مختلف مربوط به مناسبات دوجانبه از جمله حمل و نقل دریایی و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مقابله با چالش‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین وضعیت ایرانیان مقیم سلطنت عمان از دیگر موضوعات مورد گفت‌وگو در این دیدار بود.

نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان دوشنبه ۱۱ فروردین ماه نیز در محل وزارت خارجه عمان با یوسف بن علوی وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرده بود.در این دیدار درخصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و مباحث مرتبط با شیوع ویروس کرونا، بحث و تبادل نظر شده بود.

از سوی دیگر، محمدجواد ظریف و یوسف بن علوی نیز اخیرا تلفنی گفت‌وگو کردند. وزرای خارجه ۲ کشور هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگویی تلفنی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای و مبارزه با شیوع کرونا رایزنی و تبادل نظر کرده بودند.

پربیننده ترین خبرها